Karolina Bajoriūnienė. Komunikacija. Kaip kalbėti ir kaip klausytis?

Akcija!

24.00 12.00 su PVM

Aprašymas

Bendravimas/kalbėjimas yra vienas pagrindinių ir pamatinių žmogaus poreikių naudojamas nuo pirmo naujagimio klyksmo – žinutės pasauliui apie atėjimą, iki paskutinio atodūsio, simbolizuojančio atsisveikinimą. Tačiau mokytis kaip kalbėti, kad būtume išgirsti, kaip formuluoti tai ką iš tiesų norime pasakyti ir kaip teisingai klausytis/išgirsti, nesimokome, o perimame pavyzdinę patirtį, kuri dažnai būna klaidinga ir apipinta neteisigomis nuostatomis bei stereotipais.

  • Karolina Bajoriūnienė. 13 metų patirtis konsultuojant individualiai ir poras. Pravedė įvairių, daugiau kaip 1000 valandų bendros trukmės, asmenybės augimo, santykių, bendravimo ir organizacinės psichologijos mokymų.
  • Seminaro metu bus galima:
    • Iš šalies pažvelgti į savo daromas bendravimo/kalbėjimo klaidas;
    • Atviriau ir kokybiškiau išmokti girdėti ką sako kitas;
    • Pažinti pagrindines bendravime daromas klaidas;
    • Atpažinti perimtas klaidingas automatines reakcijas susijusias su kalbėjimu ir klausymu.
  • Įrašyta 2020 gegužės 4 d.