Retas darbuotojas savo vadovui neturi priekaištų ir dažnai vadovo elgesį mato labiau hiperbolizuotai, nei objektyviai. Tačiau ką daryti, jei matote, kad vadovas iš tiesų nesusitvarko su savo darbu ir asmeninės nuoskaudos čia niekuo dėtos? Ar vertėtų apie tai pasakyti vadovui? Ir kaip tą padaryti, jei esate paprastas darbuotojas? O gal geriau nutylėti? Apie tai – vadovavimo konsultantas Saulius Jovaišas.

Gaukite naujienas pirmieji
Užsiregistruokite ir visą informaciją apie renginius, transliacijas, akcijas ir kitus gerus dalykus gaukite pirmieji.
Įvesdamas savo interneto adresą patvirtinu, kad sutinku gauti "Aš ir psichologija" naujienlaiškį ir pirmasis (-oji) sužinoti apie geriausius įmanomus pasiūlymus.
Ačiū
Jūsų el. paštą įtraukėme į naujienlaiškio sąrašus