Tam, kad ir darbuotojas ir darbdavys būtų patenkinti, būtina išsiaiškinti vienas kito lūkesčius. Tačiau dažnai darbdaviui atrodo savaime suprantama, kokių rezultatų turėtų pasiekti darbuotojas, o darbuotojams dažnai nedrąsu klausti, net jei darbdavio lūkesčiai jam pasirodė migloti. Tad kaip susitarti su darbdaviu, kad ateityje nekiltų problemų? Patarimais dalijasi vadovavimo ekspertas Saulius Jovaišas.

Gaukite naujienas pirmieji
Užsiregistruokite ir visą informaciją apie renginius, transliacijas, akcijas ir kitus gerus dalykus gaukite pirmieji.
Įvesdamas savo interneto adresą patvirtinu, kad sutinku gauti "Aš ir psichologija" naujienlaiškį ir pirmasis (-oji) sužinoti apie geriausius įmanomus pasiūlymus.
Ačiū
Jūsų el. paštą įtraukėme į naujienlaiškio sąrašus