Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs

Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs.

Keturių nuotolinių paskaitų ciklo vaizdo įrašas apie tai, kaip racionalios mitybos pagalba sumažinti streso lygį, pagerinti miego kokybę ir sureguliuoti svorį.

  • Lektorė dr. prof. Dalia Sekmokienė
  • VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI 6 MĖN. po apmokėjimo
  • Seminaro VAIZDO ĮRAŠAS
  • Trukmė 400 min.

Šiandien specialus pasiūlymas - tik 69 €

Užsisakyti už specialią kainą

Į kainą įskaičiuota 21 proc. PVM. Kaina be nuolaidos - 120 €.

Apimti streso mes dažniausiai nekreipiame dėmesio į tai, ką valgome – malšiname alkį tuo, kas po ranka, arba ką lengviausia gauti. Imate ir vėl nejučia apsivalgote. Vis norite eiti anksčiau miegoti, bet tai skrandis gurgia iš alkio, tai jaučiatės lyg tuoj sprogsite. Dėl to rytais neturite jėgų, jaučiatės pavargę ir apatiški, o įprastinė rutina įsuka taip, kad paskui jau nebežinote, kaip sau padėti... O ir veidrodis tapo nebe geriausiu jūsų draugu. Jaučiatės apsunkę, pavargę ir be išeities. Galop sustreikuoja sveikata.

80 proc. jūsų savijautos priklauso nuo to, ką dedate į save. Mitybos pagalba pagerinti savo gyvenimo kokybę tikrai galite. Tačiau kiek kartų esate bandę ir vėl nusivylę dietomis, kiek kartų esate susigundę vienu už kitą stebuklingesniais maisto papildais, kiek laiko ir lėšų skyrėte maisto meniu sudarymui, o po to vargdavote su svarstyklėmis tiek gamindami maistą, tiek reguliuodami savo svorį? O gal net teko sukalbėti ir ne vieną šamanišką maldą, kad nepriaugtumėte papildomų kilogramų.

Tačiau yra paprastas būdas, kuris gali jums padėti- kelias galbūt negreitas, bet užtikrintas – tai autentiška racionali mityba, apie kurią pristatome šį prof. Dalios Sekmokienės nuotolinių seminarų ciklą.

Maistas, kurio organizmas nesuvirškina, suėda tą, kuris jį suvalgė.

Abul Faradžas Baras Ėbrėjus

Su dr. prof. Dalia Sekmokiene

buvusi ilgametė KTU Maisto instituto vyr. mokslo darbuotoja, LSMU Maisto saugos ir kokybės katedros ir KU Holistinės medicinos katedros  profesorė. D. Sekmokienė baigusi Kinų medicinos mokyklą „Escuelo Neijing”, kurios centras Ispanijoje. Pagal Erasmus programą dėstė įvairiuose ES ir Turkijos universitetuose. Žinias nuolat gilina tarptautiniuose kongresuose, konferencijose bei LSMU organizuojamose konferencijose. Kinų medicinos praktikė (diagnozuoja ir gydo žmones daugiau kaip 20 metų).

Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs.

Lektorė dr. Dalia Sekmokienė – LSMU Maisto saugos ir kokybės katedros profesorė.

Mokslinio darbo pagrindinė kryptis – maisto kokybė ir sauga, funkcionalusis maistas ir jo veikliosios dalys (ypač augalų ekstraktų panaudojimas naujų maisto produktų kūrimui) visuomenės sveikata, Rytų medicina. Šiomis temomis skaito paskaitas, rašo įvairius straipsnius moksliniuose bei populiariuose žurnaluose. Yra parašiusi virš 50 recenzuojamų ir virš 200 mokslo populiarinimo straipsnių maisto saugos, mitybos, Rytų tradicinės medicinos temomis.

Savo kvalifikaciją kėlė bei dėstė septyniuose ES universitetuose bei dviejuose Turkijos universitetuose.

Apie ką visa tai:

Šiuose seminaruose stengiamės padėti jums susikurti autentišką maitinimosi būdą ir suprasti racionalios mitybos principus. Jums nebereikės ilgai gaišti laiko dėliojant savo savaitės meniu, vargti su svarstyklėmis gaminant maistą. Išklausius šias paskaitas, suprasite, kaip mityba kasdienybėje gali mažinti stresą, o ryte atsikėlę norėsite nuversti kalnus. Šio ciklo dėka susidėliosite sau autentišką ir racionalų mitybos režimą. O visa tai padės pagerinti miego kokybę ir sumažinti streso lygį kasdienybėje. Garantuojame, kad į savo kūną pradėsite žvelgti pagarbiau, labiau mėgausitės sveiku maistu.

Ciklo turinys:

1) Kodėl atsiranda silpnumas, nuovargis?

Galbūt pastebėjote, kad jaučiate nuovargį, silpnumą, tačiau nėra jokios konkrečios problemos? Arba niekaip negalite suprasti, kodėl neturite jėgų? Kodėl tai vyksta ir kaip jūsų mityba prisideda prie šios nemalonios savijautos?

Seminaro metu kalbėsime apie tai, kodėl sutrinka virškinimas, ir kaip tai priklauso nuo mūsų gyvensenos ir mitybos. Išmoksime, kokių produktų reikėtų vengti, kad vyktų normali medžiagų apykaita, nesusidarytų šlakai ir būtume fiziškai bei protiškai aktyvūs. Taip pat bus pateikiamos knygų, kurias šiais klausimais būtų verta pasiskaityti, rekomendacijos.

  • Kaip mityba veikia mūsų savijautą?
  • Kodėl sutrinka virškinimas ir kaip tai priklauso nuo mūsų gyvensenos ir mitybos?
  • Ko reikėtų vengti, kad dingtų nuovargis?

2) Optimali mityba

Dažnai pasimetame informacijos gausybėje besirinkdami, ką sveika valgyti, o ko reikėtų vengti. Iš tikrųjų visi žinome, kad daržoves sveika valgyti, tačiau kokią realią naudą jos mums duoda. O gal yra daržovių, kurių nevalia vartoti?

Seminaro metu bus aptariamos daržovės, kalbėsime apie juose esančius antioksidantus – bioflavonoidus. Sužinosime, kodėl jie mums taip reikalingi, kaip jie veikia mūsų savijautą. Trumpai bus aptariama, kaip išvalyti virtuvę nuo nereikalingų produktų, ir kokie būtų naudingi. Taip pat bus nurodoma baltymų įtaka mūsų savijautai, kaip teisingai juos vartoti, ypač jei propaguojate veganizmą ar vegetarizmą.

  • Į ką atkreipti dėmesį norint sveikiau maitintis
  • Kaip daržovėse esantys antioksidantai – bioflavonoidai veikia mūsų savijautą?
  • Kaip teisingai vartoti baltymus, kad organizmas neapsunktų ir jaustumėtės žvalūs?

3) Vaistažolės ir prieskoniai maistui ir gydymui

Galbūt esate iš tų, kurių virtuvėje karaliauja tik pipirai, lauro lapai ir druska, o galbūt priklausote kategorijai žmonių, kurių spintelės lūžta nuo prieskonių įvairovės, tačiau nieko nesuprantate, nemokate ar neturite laiko domėtis, kaip naudoti vieną ar kitą prieskonį, ar kokias vaistažoles turėti nuolat po ranka.

Seminare kalbėsimės apie prieskonius ir vaistažoles. Kurias iš jų ir kaip jas galime naudoti gaminant patiekalus. Suprantamai bus pateikiama, kurios vaistažolės padės jums jaustis žvaliai, kurias vartoti vakare, o kurias rytais. Suprasite, kaip pagerinti savo savijautą prieskonių ir vaistažolių pagalba, į ką reikėtų atkreipti dėmesį.

  • Kaip suprasti, kokius prieskonius ir kaip vartoti?
  • Kokie įtaką mūsų savijautai gali daryti vaistažolės ir prieskoniai?
  • Kas yra adaptogenai ir kaip jie veikia mūsų sveikatą?

4) Mityba streso mažinimui, miego gerinimui

Jūs suprantate ir suvokiate, kad mityba turi labai daug įtakos tam, kaip jaučiatės. Tačiau neretai vakarais imate ir vėl prisivalgote. Dėl to blogai miegate, o ryte atsikeliate ir vėl neturėdami jėgų. Kaip mitybos pagalba pagerinti savo miego kokybę?

Seminaro metu aptarsime mitybos režimą ir kultūrą. Bus aptariama, kiek kartų per dieną ir kuriuo metu valgyti. Sužinosime, ar visiems tinka protarpinis badavimas. Bus pateikiama informacija, kaip mitybos pagalba sumažinti patiriamą stresą.

  • Kaip mityba gali mažinti stresą?
  • Ar visiems tinka protarpinis badavimas?
  • Ką daryti ir ko nedaryti, kad pagerintume savo miego kokybę?

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba tel. 869008008

Geri pasiūlymai:

Panikos atakos. Kodėl atsiranda ir kaip su jomis gyventi?
Kaip nesijausti „auka“ ir adekvačiai reaguoti į konfliktus?
Manipuliacijos. Kaip tapti neigiamai aplinkinių įtakai atspariu žmogumi? Vaizdo įrašai
Sapnų magija. Kaip pasinaudoti sapnuose užkoduotomis žinutėmis?
Autistiškų vaikų ugdymo ypatumai
Kaip tėvams bendrauti su paaugliu. Pavojai ir galimybės.
Vidinė ramybė. Kaip susidraugauti su savimi. Produktas
Lemties žaidimai. Kaip pakeisti gyvenimo scenarijų. Transakcinė analizė. Vaizdo įrašai
Emocinė priklausomybė santykiuose. Kaip atsikratyti?
Fitoterapijos pagrindai. Kaip susirinkti vaistažolių vaistinėlę per vasarą.
Kūno kalba. Kaip sukelti norimus žmonių veiksmus?
Kaip tėvams ugdyti vaiko emocinį intelektą? Įrašai
Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.
Kaip išvystyti savo kritinį mąstymą?
Viskas iki 9,99 €
Viešasis kalbėjimas. Kaip atsikratyti baimių ir daugiau pasitikėti savimi?
Vaikystės traumos. Kaip įveikti praeities šešėlius
Olego Lapino psichologijos seminarų retrospektyva
Trys aukos veidai. Kaip nustoti gailėtis savęs ir pradėti visavertį gyvenimą
Meditacijos. Pradžia. Kokia nauda, kaip jos veikia ir kaip išsirinkti tinkamą sau? Įrašai
Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs
Savivertė. Drąsa būti netobulam. Su Eugenijumi Laurinaičiu
Psichologinė savigyna. Kaip apsisaugoti nuo psichologinės agresijos?
Suaugę vaikai ir tėvai. Kaip išsivaduoti iš sunkumų ir praeities šešėlių.
Atidėliojimo spąstai. Kaip ištrūkti?
Kaip auklėti vaikus be šauksmų, grasinimų ir bausmių?