Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs

Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs.

Keturių nuotolinių paskaitų ciklas apie tai, kaip racionalios mitybos pagalba sumažinti streso lygį, pagerinti miego kokybę ir sureguliuoti svorį.

  • Sveika ir tvari mityba.
  • Tiesiogiai INTERNETU
  • Arba VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI 3 MĖN. po ciklo pabaigos
  • 2021 m. balandžio 12, 15, 22 ir 26 dienomis
  • nuo 19:00 iki 20:30 val.
  • Keturi pirmadienio ir ketvirtadienio vakarai

Paskutinės registracijos savaitės pasiūlymas už specialią kainą - 85 €

Užsisakyti už specialią kainą

Seminarų ciklo pilna kaina - 120 €. Į kainą įskaičiuotas PVM - 21 proc. Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2021-04-11 22 val. arba penkiems dalyviams, priklausomai kas įvyks anksčiau.  Seminarai atskirai neparduodami.

Maistas, kurio organizmas nesuvirškina, suėda tą, kuris jį suvalgė.

Abul Faradžas Baras Ėbrėjus

Su dr. prof. Dalia Sekmokiene

LSMU Maisto saugos ir kokybės katedros profesorė.

Mokslinio darbo pagrindinė kryptis – maisto kokybė ir sauga, funkcionalusis maistas ir jo veikliosios dalys (ypač augalų ekstraktų panaudojimas naujų maisto produktų kūrimui) visuomenės sveikata, Rytų medicina. Šiomis temomis skaito paskaitas, rašo įvairius straipsnius moksliniuose bei populiariuose žurnaluose. Yra parašiusi virš 50 recenzuojamų ir virš 200 mokslo populiarinimo straipsnių maisto saugos, mitybos, Rytų tradicinės medicinos temomis.

Savo kvalifikaciją kėlė bei dėstė septyniuose ES universitetuose bei dviejuose Turkijos universitetuose.

Apimti streso mes dažniausiai nekreipiame dėmesio į tai, ką valgome – malšiname alkį tuo, kas po ranka, arba ką lengviausia gauti. Imate ir vėl nejučia apsivalgote. Vis norite eiti anksčiau miegoti, bet tai skrandis gurgia iš alkio, tai jaučiatės lyg tuoj sprogsite. Dėl to rytais neturite jėgų, jaučiatės pavargę ir apatiški, o įprastinė rutina įsuka taip, kad paskui jau nebežinote, kaip sau padėti... O ir veidrodis tapo nebe geriausiu jūsų draugu. Jaučiatės apsunkę, pavargę ir be išeities. Galop sustreikuoja sveikata.

80 proc. jūsų savijautos priklauso nuo to, ką dedate į save. Mitybos pagalba pagerinti savo gyvenimo kokybę tikrai galite. Tačiau kiek kartų esate bandę ir vėl nusivylę dietomis, kiek kartų esate susigundę vienu už kitą stebuklingesniais maisto papildais, kiek laiko ir lėšų skyrėte maisto meniu sudarymui, o po to vargdavote su svarstyklėmis tiek gamindami maistą, tiek reguliuodami savo svorį? O gal net teko sukalbėti ir ne vieną šamanišką maldą, kad nepriaugtumėte papildomų kilogramų.

Tačiau yra paprastas būdas, kuris gali jums padėti- kelias galbūt negreitas, bet užtikrintas – tai autentiška racionali mityba, apie kurią pristatome šį prof. Dalios Sekmokienės nuotolinių seminarų ciklą:

Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs.

Lektorė dr. Dalia Sekmokienė – LSMU Maisto saugos ir kokybės katedros profesorė.

Mokslinio darbo pagrindinė kryptis – maisto kokybė ir sauga, funkcionalusis maistas ir jo veikliosios dalys (ypač augalų ekstraktų panaudojimas naujų maisto produktų kūrimui) visuomenės sveikata, Rytų medicina. Šiomis temomis skaito paskaitas, rašo įvairius straipsnius moksliniuose bei populiariuose žurnaluose. Yra parašiusi virš 50 recenzuojamų ir virš 200 mokslo populiarinimo straipsnių maisto saugos, mitybos, Rytų tradicinės medicinos temomis.

Savo kvalifikaciją kėlė bei dėstė septyniuose ES universitetuose bei dviejuose Turkijos universitetuose.

Apie ką visa tai:

Šiuose seminaruose padėsime jums patiems susikurti autentišką maitinimosi būdą ir suprasti racionalios mitybos principus. Jums nebereikės ilgai gaišti laiko dėliojant savo savaitės meniu, nebereikės vargti su svarstyklėmis tiek gaminant maistą, tiek reguliuojant savo svorį. Išklausius šias paskaitas jums palengvės, nes suprasite, kaip mityba gali mažinti stresą kasdienybėje, o ryte atsikėlę norėsite nuversti kalnus. Šio ciklo dėka susidėliosite sau autentišką ir racionalų mitybos režimą. O visa tai padės pagerinti miego kokybę ir sumažinti streso lygį kasdienybėje. Garantuojame, kad į savo kūną pradėsite žvelgti pagarbiau, labiau mėgausitės sveiku maistu.

Ciklo planas

Kodėl atsiranda silpnumas, nuovargis?

Galbūt pastebėjote, kad jaučiate nuovargį, silpnumą, tačiau nėra jokios konkrečios problemos? Arba niekaip negalite suprasti, kodėl neturite jėgų? Kodėl tai vyksta ir kaip jūsų mityba prisideda prie šios nemalonios savijautos?

Seminaro metu kalbėsime apie tai, kodėl sutrinka virškinimas, ir kaip tai priklauso nuo mūsų gyvensenos ir mitybos. Išmoksime, kokių produktų reikėtų vengti, kad vyktų normali medžiagų apykaita, nesusidarytų šlakai ir būtume fiziškai bei protiškai aktyvūs. Taip pat bus pateikiamos knygų, kurias šiais klausimais būtų verta pasiskaityti, rekomendacijos.

  • Kaip mityba veikia mūsų savijautą?
  • Kodėl sutrinka virškinimas ir kaip tai priklauso nuo mūsų gyvensenos ir mitybos?
  • Ko reikėtų vengti, kad dingtų nuovargis?

Balandžio 12 d.

Optimali mityba

Dažnai pasimetame informacijos gausybėje besirinkdami, ką sveika valgyti, o ko reikėtų vengti. Iš tikrųjų visi žinome, kad daržoves sveika valgyti, tačiau kokią realią naudą jos mums duoda. O gal yra daržovių, kurių nevalia vartoti?

Seminaro metu bus aptariamos daržovės, kalbėsime apie juose esančius antioksidantus – bioflavonoidus. Sužinosime, kodėl jie mums taip reikalingi, kaip jie veikia mūsų savijautą. Trumpai bus aptariama, kaip išvalyti virtuvę nuo nereikalingų produktų, ir kokie būtų naudingi. Taip pat bus nurodoma baltymų įtaka mūsų savijautai, kaip teisingai juos vartoti, ypač jei propaguojate veganizmą ar vegetarizmą.

  • Į ką atkreipti dėmesį norint sveikiau maitintis
  • Kaip daržovėse esantys antioksidantai – bioflavonoidai veikia mūsų savijautą?
  • Kaip teisingai vartoti baltymus, kad organizmas neapsunktų ir jaustumėtės žvalūs?

Balandžio 15 d.

Vaistažolės ir prieskoniai maistui ir gydymui

Galbūt esate iš tų, kurių virtuvėje karaliauja tik pipirai, lauro lapai ir druska, o galbūt priklausote kategorijai žmonių, kurių spintelės lūžta nuo prieskonių įvairovės, tačiau nieko nesuprantate, nemokate ar neturite laiko domėtis, kaip naudoti vieną ar kitą prieskonį, ar kokias vaistažoles turėti nuolat po ranka.

Seminare kalbėsimės apie prieskonius ir vaistažoles. Kurias iš jų ir kaip jas galime naudoti gaminant patiekalus. Suprantamai bus pateikiama, kurios vaistažolės padės jums jaustis žvaliai, kurias vartoti vakare, o kurias rytais. Suprasite, kaip pagerinti savo savijautą prieskonių ir vaistažolių pagalba, į ką reikėtų atkreipti dėmesį.

  • Kaip suprasti, kokius prieskonius ir kaip vartoti?
  • Kokie įtaką mūsų savijautai gali daryti vaistažolės ir prieskoniai?
  • Kas yra adaptogenai ir kaip jie veikia mūsų sveikatą?

Balandžio 22 d.

Mityba streso mažinimui, miego gerinimui

Jūs suprantate ir suvokiate, kad mityba turi labai daug įtakos tam, kaip jaučiatės. Tačiau neretai vakarais imate ir vėl prisivalgote. Dėl to blogai miegate, o ryte atsikeliate ir vėl neturėdami jėgų. Kaip mitybos pagalba pagerinti savo miego kokybę?

Seminaro metu aptarsime mitybos režimą ir kultūrą. Bus aptariama, kiek kartų per dieną ir kuriuo metu valgyti. Sužinosime, ar visiems tinka protarpinis badavimas. Bus pateikiama informacija, kaip mitybos pagalba sumažinti patiriamą stresą.

  • Kaip mityba gali mažinti stresą?
  • Ar visiems tinka protarpinis badavimas?
  • Ką daryti ir ko nedaryti, kad pagerintume savo miego kokybę?

Balandžio 26 d.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, arba norėtumėte gauti išankstinę sąskaitą, galite kreiptis el. paštu rima.pielikyte@asirpsichologija.lt arba telefonu +370 684 15977