Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Apie konkrečius metodus ir technikas, kurie padeda grįžti į normalų ritmą su šeima, darbu ar draugais.

  • Lektorė Ugnė Juodytė
  • VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI 6 MĖN. po apmokėjimo
  • Žiūrėkite iš karto po apmokėjimo
  • Penkių seminarų ciklo vaizdo įrašas
  • 300 min. trukmės seminarų ciklas
  • Iš TOP20 geriausių seminarų ciklų kolekcijos

Šiandien specialus pasiūlymas - tik 79 €

Užsisakyti už specialią kainą

Į kainą įskaičiuota 21 proc. PVM. Kaina be nuolaidos - 180 €.

Pamenate, buvo laikai, kada iš ryto keldavotės pailsėję, kai neerzindavo aplinkui „vėjus“ šnekantys žmonės, nedidelė smulkmena galėdavo įkvėpti entuziazmą visai dienai ir turėdavote begalę laiko sau?

Galite kiek norite vadovautis „protingais“ iš ekranų ir aplinkos sklindančiais patarimais, kad gyvenime reikalinga pusiausvyra, kad turite pakankamai pailsėti ir rasti laiko pasirūpinti savimi, savo maistu, savo išvaizda, savo sveikata, savo ...

Tačiau gyvenimas pilnas kitų – vaikų, tėvų, augintinių, darbų, namų rūpesčių ir tuomet nebėra „palauk“. Mokslininkai paskaičiavo, kad maždaug ties 32 gyvenimo metais ima baiginėtis „baterija“.

Atidumas sau pačiam reiškia - iš milžiniško jums prieinamų priemonių rezervo panaudoti tas, kurios tinka jūsų situacijai.

Bernhard Moestl „ŠAOLINAS. Laimėk nekovodamas“

Su Ugne Juodyte

Nuo 2009 metų esu psichologė, Geštalt psichoterapijos praktikė, Mindfulness trenerė, sertifikuota (ICF) koučingo specialistė. Dirbu individualiai su klientais, vedu mokymus ir rašau straipsnius savęs pažinimo, pagalbos sau įveikiant emocinius sunkumus, temomis. Taip pat su partnerėmis jungiame daugiau nei 100 veiklių moterų bendruomenę, kurios siekia augimo savo veiklose.

Perdegę žmonės dažnai pajunta, kad pasikeitė jų nuotaika, elgesys. Jaučiasi irzlūs, suprastėja miego kokybė, negali pailsėti. Ciniškiau, pesimistiškiau žiūri į gyvenimą, lengviau su(si)pyksta, jaučia tuštumos, apatijos jausmus. Ima kamuoti įvairios ligos. Atsiranda koncentracijos ir dėmesio valdymo sunkumų.

Jei taip jaučiatės arba jei tiesiog nenorite, kad taip atsitiktų, pristatome labai praktinį ir labai panaudojamą seminarų ciklą su psichologe Ugne Juodyte, kurio metu išmoksite konkrečias technikas

Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Lektorė Ugnė Juodytė - psichologė, Geštalt psichoterapijos praktikė, Mindfulness trenerė, sertifikuota (ICF) koučingo specialistė. Dirba individualiai su klientais, veda mokymus ir rašo straipsnius savęs pažinimo, pagalbos sau įveikiant emocinius sunkumus, temomis.

Apie ką visa tai:

  1. Kas yra perdegimas? Kuo skiriasi: pervargimas, perdegimas, stresas, depresija.
  2. 5 perdegimo etapai, priežastys, galimos pasekmės.
  3. Perdegimo sindromo prevencija ir konkrečių praktikų išbandymas, jų integravimas į kasdienį gyvenimą:
    • mindfulness praktikos;
    • autogeninė treniruotė;
    • kokybiško miego ABC;
    • tinkami įpročiai;
    • „gavėjų” – „davėjų” gyvenimo būdas;
    • ruminavimo valdymas;
    • sveikas perfekcionizmas.
  4. Kaip padėti sau (artimam žmogui) esant perdegimo būsenoje?

Seminarų planas:

  • Pirmas skirtas pažinti perdegimo sindromą ir suprasti, ar esate perdegę, ar pervargę.
  • Antras skirtas kokybiškiems įpročiams: miegas, planavimas, mityba, judesys. Papasakosiu kokios yra rekomendacijos, padarysime kiekvieno jūsų įpročių reviziją ir susidėliosime planą savaitės eksperimentui.
  • Trečias skirtas susipažinti su mindfulness ir išbandyti praktikas, kurias rekomenduojama integruoti į savo kasdienį gyvenimą.
  • Ketvirtas skirtas perprasti ruminavimo procesą ir mokytis jį pakeisti sveikesniais būdais būti.
  • Penktas skirtas pažinti perfekcionizmą ir rasti būdų, kaip jo gerąsias puses stiprinti, o žalojančių atsisakyti.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, arba norėtumėte gauti išankstinę sąskaitą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba telefonu +370 690 08008

Geri pasiūlymai:

Psichologinė savigyna. Kaip apsisaugoti nuo psichologinės agresijos?
Savivertė. Drąsa būti netobulam. Su Eugenijumi Laurinaičiu
Viskas iki 9,99 €
Kaip išvystyti savo kritinį mąstymą?
Meditacijos. Pradžia. Kokia nauda, kaip jos veikia ir kaip išsirinkti tinkamą sau? Įrašai
Autistiškų vaikų ugdymo ypatumai
Kaip auklėti vaikus be šauksmų, grasinimų ir bausmių?
Kūno kalba. Kaip sukelti norimus žmonių veiksmus?
Kaip nesijausti „auka“ ir adekvačiai reaguoti į konfliktus?
Viešasis kalbėjimas. Kaip atsikratyti baimių ir daugiau pasitikėti savimi?
Kaip tėvams bendrauti su paaugliu. Pavojai ir galimybės.
Sapnų magija. Kaip pasinaudoti sapnuose užkoduotomis žinutėmis?
Suaugę vaikai ir tėvai. Kaip išsivaduoti iš sunkumų ir praeities šešėlių.
Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.
Atidėliojimo spąstai. Kaip ištrūkti?
Manipuliacijos. Kaip tapti neigiamai aplinkinių įtakai atspariu žmogumi? Vaizdo įrašai
Lemties žaidimai. Kaip pakeisti gyvenimo scenarijų. Transakcinė analizė. Vaizdo įrašai
Kaip tėvams ugdyti vaiko emocinį intelektą? Įrašai
Olego Lapino psichologijos seminarų retrospektyva
Emocinė priklausomybė santykiuose. Kaip atsikratyti?
Trys aukos veidai. Kaip nustoti gailėtis savęs ir pradėti visavertį gyvenimą
Panikos atakos. Kodėl atsiranda ir kaip su jomis gyventi?
Fitoterapijos pagrindai. Kaip susirinkti vaistažolių vaistinėlę per vasarą.
Sveika ir tvari mityba. Kaip pasirinkti, ką ir kada valgyti, kad ilgai jaustumėtės pailsėję, sveiki ir žvalūs
Vaikystės traumos. Kaip įveikti praeities šešėlius
Vidinė ramybė. Kaip susidraugauti su savimi. Produktas