Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Penketas vakarų konkrečių metodų ir technikų padėsiančių grįžti į normalų ritmą nesukeliant žalos šeimai, darbui ar draugams.

  • NAUJIENA
  • Emocinis perdegimas
  • Tiesiogiai INTERNETU
  • Arba VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI 3 MĖN. po ciklo pabaigos
  • 2021 m. lapkričio 11, 15, 18, 22, 25 dienomis
  • nuo 20:30 iki 22:00 val.
  • Penki pirmadienio ir ketvirtadienio vakarai

Registracija baigta


Registruotis už specialią kainą

Seminarų ciklo pilna kaina - 200 €.

Atidumas sau pačiam reiškia - iš milžiniško jums prieinamų priemonių rezervo panaudoti tas, kurios tinka jūsų situacijai.

Bernhard Moestl „ŠAOLINAS. Laimėk nekovodamas“

Su Ugne Juodyte

Nuo 2009 metų esu psichologė, Geštalt psichoterapijos praktikė, Mindfulness trenerė, sertifikuota (ICF) koučingo specialistė. Dirbu individualiai su klientais, vedu mokymus ir rašau straipsnius savęs pažinimo, pagalbos sau įveikiant emocinius sunkumus, temomis. Taip pat su partnerėmis jungiame daugiau nei 100 veiklių moterų bendruomenę, kurios siekia augimo savo veiklose.

Pamenate, buvo laikai, kada iš ryto keldavotės pailsėję, kai neerzindavo aplinkui „vėjus“ šnekantys žmonės, nedidelė smulkmena galėdavo įkvėpti entuziazmą visai dienai ir turėdavote begalę laiko sau?

Galite kiek norite vadovautis „protingais“ iš ekranų ir aplinkos sklindančiais patarimais, kad gyvenime reikalinga pusiausvyra, kad turite pakankamai pailsėti ir rasti laiko pasirūpinti savimi, savo maistu, savo išvaizda, savo sveikata, savo ...

Tačiau gyvenimas pilnas kitų – vaikų, tėvų, augintinių, darbų, namų rūpesčių ir tuomet nebėra „palauk“. Mokslininkai paskaičiavo, kad maždaug ties 32 gyvenimo metais ima baiginėtis „baterija“.

Perdegę žmonės dažnai pajunta, kad pasikeitė jų nuotaika, elgesys. Jaučiasi irzlūs, suprastėja miego kokybė, negali pailsėti. Ciniškiau, pesimistiškiau žiūri į gyvenimą, lengviau su(si)pyksta, jaučia tuštumos, apatijos jausmus. Ima kamuoti įvairios ligos. Atsiranda koncentracijos ir dėmesio valdymo sunkumų.

Jei taip jaučiatės arba jei tiesiog nenorite, kad taip atsitiktų, pristatome labai praktinį ir labai panaudojamą seminarų ciklą su psichologe Ugne Juodyte, kurio metu išmoksite konkrečias technikas

Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Lektorė Ugnė Juodytė - psichologė, Geštalt psichoterapijos praktikė, Mindfulness trenerė, sertifikuota (ICF) koučingo specialistė. Dirba individualiai su klientais, veda mokymus ir rašo straipsnius savęs pažinimo, pagalbos sau įveikiant emocinius sunkumus, temomis.

Apie ką visa tai:

  1. Kas yra perdegimas? Kuo skiriasi: pervargimas, perdegimas, stresas, depresija.
  2. 5 perdegimo etapai, priežastys, galimos pasekmės.
  3. Perdegimo sindromo prevencija ir konkrečių praktikų išbandymas, jų integravimas į kasdienį gyvenimą:
    • mindfulness praktikos;
    • autogeninė treniruotė;
    • kokybiško miego ABC;
    • tinkami įpročiai;
    • „gavėjų” – „davėjų” gyvenimo būdas;
    • ruminavimo valdymas;
    • sveikas perfekcionizmas.
  4. Kaip padėti sau (artimam žmogui) esant perdegimo būsenoje?

Seminarų planas:

  • 1 diena skirta pažinti perdegimo sindromą ir suprasti, ar esate perdegę, ar pervargę.
  • 2 diena skirta kokybiškiems įpročiams: miegas, planavimas, mityba, judesys. Papasakosiu kokios yra rekomendacijos, padarysime kiekvieno jūsų įpročių reviziją ir susidėliosime planą savaitės eksperimentui.
  • 3 diena skirta susipažinti su mindfulness ir išbandyti praktikas, kurias rekomenduojama integruoti į savo kasdienį gyvenimą.
  • 4 diena skirta perprasti ruminavimo procesą ir mokytis jį pakeisti sveikesniais būdais būti.
  • 5 diena skirta pažinti perfekcionizmą ir rasti būdų, kaip jo gerąsias puses stiprinti, o žalojančių atsisakyti.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, arba norėtumėte gauti išankstinę sąskaitą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba telefonu +370 690 08008