Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Penketas vakarų konkrečių metodų ir technikų padėsiančių grįžti į normalų ritmą nesukeliant žalos šeimai, darbui ar draugams.

  • NAUJIENA
  • Emocinis perdegimas
  • Tiesiogiai INTERNETU
  • Arba VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI 3 MĖN. po ciklo pabaigos
  • 2021 m. lapkričio 11, 15, 18, 22, 25 dienomis
  • nuo 20:30 iki 22:00 val.
  • Penki pirmadienio ir ketvirtadienio vakarai

Šiandien vis dar ankstyvosios registracijos specialus pasiūlymas už visą ciklą

Seminarų ciklo pilna kaina - 200 €. Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2021-10-29 20 val. arba septyniems dalyviams. Priklausomai kas įvyks anksčiau:

Dalyvaukite tiesioginėse transliacijose
už specialią kainą
49 €

Pilna dalyvavimo mokymuose tiesiogiai kaina 140 €

Dalyvaukite visose mokymų sesijose tiesiogiai

Užduokite jums rūpimus klausimus sesijų metu

Stebėkite mokymus vaizdo įraše
už specialią kainą
95 €

Pilna mokymų stebėjimo vaizdo įraše kaina 140 €

Stebėkite visus vaizdo įrašus dar 3 mėn. po mokymų pabaigos

Žiūrėkite tiek kartų kiek jums reikia ir tada kada reikia

Dalyvaukite tiesiogiai ir žiūrėkite vaizdo įrašus
už specialią kainą
95 €

Pilna dalyvavimo tiesiogiai ir vaizdo įrašų kaina 200 €

Dalyvaukite visose mokymų sesijose tiesiogiai

Žiūrėkite visus mokymų seminarus dar 3 mėn. jiems pasibaigus

Su Ugne Juodyte

Nuo 2009 metų esu psichologė, Geštalt psichoterapijos praktikė, Mindfulness trenerė, sertifikuota (ICF) koučingo specialistė. Dirbu individualiai su klientais, vedu mokymus ir rašau straipsnius savęs pažinimo, pagalbos sau įveikiant emocinius sunkumus, temomis. Taip pat su partnerėmis jungiame daugiau nei 100 veiklių moterų bendruomenę, kurios siekia augimo savo veiklose.

Atidumas sau pačiam reiškia - iš milžiniško jums prieinamų priemonių rezervo panaudoti tas, kurios tinka jūsų situacijai.

Bernhard Moestl „ŠAOLINAS. Laimėk nekovodamas“

Pamenate, buvo laikai, kada iš ryto keldavotės pailsėję, kai neerzindavo aplinkui „vėjus“ šnekantys žmonės, nedidelė smulkmena galėdavo įkvėpti entuziazmą visai dienai ir turėdavote begalę laiko sau?

Galite kiek norite vadovautis „protingais“ iš ekranų ir aplinkos sklindančiais patarimais, kad gyvenime reikalinga pusiausvyra, kad turite pakankamai pailsėti ir rasti laiko pasirūpinti savimi, savo maistu, savo išvaizda, savo sveikata, savo ...

Tačiau gyvenimas pilnas kitų – vaikų, tėvų, augintinių, darbų, namų rūpesčių ir tuomet nebėra „palauk“. Mokslininkai paskaičiavo, kad maždaug ties 32 gyvenimo metais ima baiginėtis „baterija“.

Perdegę žmonės dažnai pajunta, kad pasikeitė jų nuotaika, elgesys. Jaučiasi irzlūs, suprastėja miego kokybė, negali pailsėti. Ciniškiau, pesimistiškiau žiūri į gyvenimą, lengviau su(si)pyksta, jaučia tuštumos, apatijos jausmus. Ima kamuoti įvairios ligos. Atsiranda koncentracijos ir dėmesio valdymo sunkumų.

Jei taip jaučiatės arba jei tiesiog nenorite, kad taip atsitiktų, pristatome labai praktinį ir labai panaudojamą seminarų ciklą su psichologe Ugne Juodyte, kurio metu išmoksite konkrečias technikas

Emocinis perdegimas. Kaip susigrąžinti jėgas.

Lektorė Ugnė Juodytė - psichologė, Geštalt psichoterapijos praktikė, Mindfulness trenerė, sertifikuota (ICF) koučingo specialistė. Dirba individualiai su klientais, veda mokymus ir rašo straipsnius savęs pažinimo, pagalbos sau įveikiant emocinius sunkumus, temomis.

Apie ką visa tai:

  1. Kas yra perdegimas? Kuo skiriasi: pervargimas, perdegimas, stresas, depresija.
  2. 5 perdegimo etapai, priežastys, galimos pasekmės.
  3. Perdegimo sindromo prevencija ir konkrečių praktikų išbandymas, jų integravimas į kasdienį gyvenimą:
    • mindfulness praktikos;
    • autogeninė treniruotė;
    • kokybiško miego ABC;
    • tinkami įpročiai;
    • „gavėjų” – „davėjų” gyvenimo būdas;
    • ruminavimo valdymas;
    • sveikas perfekcionizmas.
  4. Kaip padėti sau (artimam žmogui) esant perdegimo būsenoje?

Seminarų planas:

  • 1 diena skirta pažinti perdegimo sindromą ir suprasti, ar esate perdegę, ar pervargę.
  • 2 diena skirta kokybiškiems įpročiams: miegas, planavimas, mityba, judesys. Papasakosiu kokios yra rekomendacijos, padarysime kiekvieno jūsų įpročių reviziją ir susidėliosime planą savaitės eksperimentui.
  • 3 diena skirta susipažinti su mindfulness ir išbandyti praktikas, kurias rekomenduojama integruoti į savo kasdienį gyvenimą.
  • 4 diena skirta perprasti ruminavimo procesą ir mokytis jį pakeisti sveikesniais būdais būti.
  • 5 diena skirta pažinti perfekcionizmą ir rasti būdų, kaip jo gerąsias puses stiprinti, o žalojančių atsisakyti.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, arba norėtumėte gauti išankstinę sąskaitą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba telefonu +370 690 08008