Vega Dikčienė. Apie nepasitenkinimą santykiuose. Kaip kalbėti, kad mūsų poreikiai ir norai būtų išgirsti.

8.89 su PVM

Kategorijos: ,

Aprašymas

Pyktis, liūdesys, baimė, nerimas, susierzinimas, nusivylimas – tai emocijos, kurias išgyvename bendraudami su žmonėmis, kai negalime patenkinti mums svarbių poreikių. Dažnai, skubėdami išsakyti savo nepasitenkinimą, pradedame nuo kaltinimų, priekaišto išsakymo, kuris paprastai prasideda sakiniu “tu (ne)padarei/ (ne)pasakei” ar kitais žodžiais nukreiptais į kitą asmenį. Mes galvojam apie save, savo norus, bet nepasakome, ko ištiktųjų norime, o kaltiname, priekaištaujame ir taip įžengiam į “konfliktų mišką”, kur mus pasitinka kito asmens noras apsiginti, dažnai kaltinimai atgal arba mus netenkinantys pasiteisinimai. Rezultatas – mes susipykstame. Parodysim kelius, kurie gali padėti išsakyti savo poreikius taip, kad neatsidurtume “konfliktų miške” ir santykiai su mums svarbiais žmonėmis išliktų darnūs bei pagarbūs arba rastume savyje jėgų palikti tą erdvę, kurioje neįmanoma būti gražiame ryšyje ir tęsti gyvenimą rūpinantis savimi atsakingai ir sveikai.

Vega Dikčienė – psichologė, profesionali lektorė, sertifikuota įgūdžių lavinimo trenerė, streso valdymo ir sąmoningumo ugdymo (mindfulness) konsultantė, koučingo specialistė.

Apie ką:

  • Kas yra būtina, kad nesutarimas (ne)taptų tarpasmeniniu konfliktu?
  • Kaip vystosi konfliktas ir kaip jį valdyti pradiniuose etapuose?
  • Kaip elgtis ir kalbėti, kad mums svarbūs poreikiai ar mūsų norai būtų išgirsti?

Įrašyta 2021 m. balandžio 13 d.