Efektyvi komunikacija. Kaip kalbėti įtikinamai ir pasiekti savo tikslus?
Visos dienos praktinis seminaras apie tai, kaip kalbėti įtikinamai ir aiškiai ištransliuoti savo žinutę. Kaip susikalbėti su kolegomis, tinkamai diskutuoti ir be baimės pristatyti savo idėjas ir rezultatus vadovui ar viešai.
- NAUJIENA
- Efektyvi komunikacija. Kaip kalbėti įtikinamai ir pasiekti savo tikslus?
- „Aš ir psichologija“ studijoje, Vokiečių g. 24-14
- 2019 metų lapkričio 13 dieną, trečiadienį nuo 9 iki 17 val.
- 8 valandų visos dienos seminaras
- Kavą, arbatą, sausainius ir šiltą sutikimą garantuojame.
Registracija baigėsi
Registruotis už specialią kainą
Pilna seminaro kaina 200 €.
Pakeisdami savo žodžius, galite pakeisti savo pasaulį...
- Joel Osteen
Su Raminta Girdvaine
Sertifikuota koučingo specialistė (ICF) ir Points of You trenerė, kognityvinės elgesio terapijos (KET) praktikė. Mokymų lektorė ir pranešėja konferencijose bei renginiuose. Taip pat komunikacijos konsultantė, turinti komunikacijos mokslų bakalauro ir magistro išsilavinimą ir 12 metų patirtį šioje srityje versle ir nekomercinėse organizacijose. 3 metus dėstė Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete Verslumą ir lyderystę bei Ryšius su visuomene.
Visi puikiai žinome, kad mus supa labai skirtingi žmonės, turintys skirtingas nuostatas, pažiūras, patirtis ir reikalavimus. Tačiau nepaisant to – dažniausiai viską matome per savo prizmę. Tad bendraujant su kolegomis darbe ar klientais neretai kyla ir įvairių sudėtingų situacijų, kuomet stringame sudėtinguose pokalbiuose, derybose, rezultatų pristatymuose vadovams ar akcininkams.
Komunikacija yra vienas svarbiausių minkštųjų įgūdžių (angl. soft skills), tam reikia daug empatijos, praktikos, savęs ir kito pažinimo. Ypač tai svarbu tiems, kurių darbo sėkmė priklauso nuo kitų žmonių įsitraukimo. Tai žmogiškas subtilus procesas, tad neišvengiame klaidų, nesusikalbėjimo, baimės būti nesuprastiems ir „susimauti“, išankstinių nuostatų. Taip ne tik nepasiekiame savo tikslų, tačiau nepadedame jų pasiekti ir kitiems.
Netinkamai iškomunikuota žinutė gali sukelti priešingą efektą nei buvo tikimasi. Komandoje tai reiškia nepasiektus rezultatus, išaugusius kaštus ir pradelstus terminus. Bendraujant su klientais tai reiškia mažesnius pardavimus, nepatenkintą klientą ir mažesnį pelną.
Tik tinkamai komunikuodami sugebame išreikšti savo idėjas, jaustis komfortiškai ir pasiekti reikiamus tikslus karjeroje ir versle. Taip pat šiame procese yra svarbus ne tik žinutės perdavimas, bet ir empatiškas klausymasis.
Kaip susikalbėti su kolegomis? Kaip išspręsti nesutarimus ir gauti kitų pritarimą? Kaip tinkamai diskutuoti, kai nuomonės skiriasi? Kaip išdrįsti paskambinti klientui, o kolegai išsakyti tai, kas nemalonu? Kaip be baimės pristatyti savo idėjas ir rezultatus vadovui ar viešai?
Efektyvi komunikacija. Kaip kalbėti įtikinamai ir pasiekti savo tikslus?
Lektorė Raminta Girdvainė – sertifikuota koučingo specialistė (ICF) ir Points of You trenerė, kognityvinės elgesio terapijos (KET) praktikė. Mokymų lektorė ir pranešėja konferencijose bei renginiuose. Rašo straipsnius žiniasklaidoje asmeninio tobulėjimo temomis. Pokyčių iniciatyvos „Išdrįsk pradėti“ bendraautorė. Taip pat komunikacijos konsultantė, turinti komunikacijos mokslų bakalauro ir magistro išsilavinimą ir 12 metų patirtį šioje srityje versle ir nekomercinėse organizacijose. 3 metus dėstė Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete Verslumą ir lyderystę bei Ryšius su visuomene.
Apie ką visa tai?
Šiuose mokymuose apjungiamos skirtingos disciplinos – komunikacijos mokslai bei psichologijos žinios. Taigi efektyvaus bendravimo mokomasi:
- tiek iš išorinės komunikacijos principų, kuriais vadovaujasi sėkmingiausios pasaulio kompanijos pristatydamos save ir savo produktus;
- tiek per savęs ir kito psichologijos pažinimą bei sąmoningumo ugdymą bendravime.
Mokymuose taip pat apjungiami įvairūs, gana skirtingi mokymo metodai, kas išplečia dalyvio nuovoką ir komforto zoną, sukuria unikalų turinį ir atneša akivaizdžių rezultatų – žinios galbūt užsimiršta, tačiau patirti, atrasti nauji dalykai apie savo elgesį bendravimo situacijose atneša realių pokyčių.
Seminaro metu kalbėsime:
- Efektyvios (tarpasmeninės) komunikacijos principai, taisyklės ir įgūdžių ugdymas: ko galime pasimokyti iš pasaulio sėkmingiausių kompanijų ir žmonių?
- Asmeninis įvaizdis ir reputacija organizacijoje ir už jos ribų: kaip komunikuoti, kad manimi tikėtų?
- Mano elgsena bendraujant su komanda ar klientais: kaip įveikti baimes ir pasiekti savo tikslus?
- Sudėtingos bendravimo situacijos: kaip išlaikyti savo poziciją ir nepakenkti kitam?
- Ryšių kūrimas organizacijos viduje ir išorėje: kaip sukurti abipusiai naudingą bendravimą?
Kaip tai vyks?
Mokymai interaktyvūs – patyriminiai, praktiniai. Juose naudojamos:
- koučingo technikos – mąstymą skatinantys klausimai;
- sąmoningumo žaidimas iš POINTS OF YOU™, kuris išlaisvina kūrybiškumą, tarpusavio bendravimą, plečia akiratį ir padeda į situaciją pažvelgti kitu kampu;
- kognityvinės elgesio psichologijos metodai, kurių pagalba keičiamos mintys, emocijos ir kūno pojūčiai bei elgesys;
- įvairios užduotys/ simuliacijos/ rolių žaidimai, atvejų ir situacijų analizės ir kt.
Kokia viso to nauda?
Seminaro metu:
- gausite žinių kaip pasiekti savo tikslus bendraujant su kolegomis ir klientais;
- įsivertinsite savo komunikacijos įgūdžius ir turėsite gaires jų tobulinimui ateityje;
- gausite galimybę geriau suprasti savo baimes ir lūkesčius;
- sužinosite, kaip suprantamai ir rezultatyviai iškomunikuoti viziją, tikslus ir idėjas savo komandoje ir už jos ribų (klientams, partneriams);
- susipažinsite su konstruktyvaus bendravimo organizacijos viduje ir už jos ribų naudojamais įrankiais.
Kam skiriama?
Seminaras labiausiai tinka vidutinės grandies vadovams, dirbantiems su komanda ir norintiems efektyviau pasiekti savo bei organizacijos tikslus ir susikalbėti su kolegomis. Seminare suteikiamos žinios taip pat labai pagelbės ir intelektinį darbą dirbantiems žmonėms (pardavimų vadybininkams, klientų vadybininkams, administratorėms ir pan.), kurių darbe daug bendravimo tiek su su klientais, tiek ir su kolegomis, ir jie šioje srityje patiria sunkumų ar nori labiau išlavinti savo bendravimo įgūdžius.
Daug naudingų dalykų seminare išgirs ir savo sėkmės istoriją pradedantys verslininkai, neseniai pradėję veiklą, tad komunikacija jų darbe – būtinas įrankis: kaip pritraukti darbuotojus ir jiems iškomunikuoti savo lūkesčius; kaip save ir organizaciją pristatyti klientams, partneriams ir t.t.
Užpildžius formą, išsiųsime Jums el. laišką su mokėjimo informacija. Užsakymas laikomas įvykdytu po apmokėjimo.