Vaikų psichologinė sveikata. Kaip ją stiprinti ir kaip išvengti sunkumų ateityje.
Vaikų psichologiniai sunkumai, jų profilaktika ir sprendimai. Moksliniais tyrimais ir praktine patirtimi paremti būdai, praktinės rekomendacijos kaip atliepti vaiko psichologinius poreikius ir kokie vaiko emociniai įgūdžiai svarbūs jo stipriai psichologinei sveikatai.
- DOVANA
- Trijų seminarų ciklas (įrašai)
- Lektorė Milda Karklytė - Palevičienė
- Šio seminarų ciklo įrašus atsiųsime Jums el.paštu dienos eigoje
DOVANA įsigijusiems seminarų ciklą "Kaip tėvams ugdyti vaiko emocinį intelektą?"
Seminarų ciklą "Kaip tėvams ugdyti vaiko emocinį intelektą?" įsigyti galite paspaudę žemiau esantį mygtuką.
Kaip tėvams ugdyti vaiko emocinį intelektą?
Ašaros byra ne be priežasties ir jos yra tavo stiprybė, o ne silpnybė.
Charlie Mackesy
Su Milda Karklyte-Palevičiene
Knygos "Vaiko emocinis intelektas" autorė, vaikų psichologė, šioje srityje dirbanti jau daugiau nei 10 metų. Išsilavinimą įgijo Vytauto Didžiojo universitete, daug patirties sėmėsi tarptautinėse erdvėse iš patyrusių Australijos psichologų. Intensyviai ugdo vaikus ir paauglius, padeda jiems esant įvairioms problemoms, konsultuoja tėvelius, pedagogus, veda seminarus, užsiėmimus vaikams ir paaugliams.
Būti tėvais skamba išdidžiai. Tačiau, kaip žinia, su tėvyste ateina ir didelė atsakomybė: kokiu žmogumi užaugs jūsų vaikas, priklauso tik nuo jūsų pačių. Vaikystėje mes įsisaviname daug daugiau naujų dalykų nei per visą tolesnį gyvenimą. Jau ankstyvame amžiuje pradeda formuotis samprata apie pagrindines gyvenimo vertybes, charakterio bruožus ir tai, kas vaidins svarbų vaidmenį vaiko sprendimų priėmime, nustatant savo socialinį vaidmenį, vietą gyvenime ir apskritai elgesį. Visa tai yra psichologinė sveikata – pasaulio suvokimas, gebėjimas spręsti įvairias situacijas ir savęs suvokimas artimoje aplinkoje ir visuomenėje.
Vaiko sėkmė ir laimė stipriai priklauso nuo jo psichologinio pasaulio pažinimo, tėvų gebėjimo atliepti psichologinius vaiko poreikius, padėti vaikui įgyti reikiamus emocinius įgūdžius.
Mokydamiesi tai daryti tėvai – suteikia didelę gyvenimo dovaną savo vaikui, padeda pastatyti itin svarbius gyvenimo pamatus.
Nesvarbu, ar Jūsų vaikas šiuo metu patiria psichologinių sunkumų (ir tai tikrai nereiškia, jog esate blogi tėvai!) ar svarstote, kaip padėti jų išvengti ateityje, šie Mildos Karklytės - Palevičienės seminarai skirti tiems tėvams, kurie siekia vaiko psichologinės gerovės ir stiprybės.
Vaikų psichologinė sveikata. Kaip ją stiprinti ir kaip išvengti sunkumų ateityje.
Lektorė Milda Karklytė-Palevičienė yra knygos "Vaiko emocinis intelektas" autorė, vaikų psichologė, šioje srityje dirbanti jau daugiau nei 10 metų. Išsilavinimą įgijo Vytauto Didžiojo universitete, daug patirties sėmėsi tarptautinėse erdvėse iš patyrusių Australijos psichologų. Intensyviai ugdo vaikus ir paauglius, padeda jiems esant įvairioms problemoms, konsultuoja tėvelius, pedagogus, veda seminarus, užsiėmimus vaikams ir paaugliams.
Apie ką visa tai?
Šiame seminarų cikle:
- Susistemintos praktinės žinios.
- Įvairūs moksliniais tyrimais ir praktine patirtimi paremti būdai, kaip spręsti vaiko auginimo kasdienybėje iškylančius sunkumus, kaip kurti ir palaikyti tvirtą tarpusavio ryšį, padėti įgyti vaiko gyvenimui itin reikšmingus emocinius įgūdžius, jog padėtume vaikui augti psichologiškai sveiku ir stipriu žmogumi.
- Kaip tėvai gali padėti sau nelengvame tėvystės kelyje; kaip suderinti visų šeimos narių poreikius, jog galėtume kurti bendradarbiaujančius santykius savo namuose.
Ilgametė praktika rodo, jog turėdami kokybiškas žinias, nuosekliai ugdydami įgūdžius, leisdami sau suklysti ir iš to pasimokyti, kantriai eidami savo geriausiu tempu galime pasiekti puikių rezultatų.
Kaip tai vyks?
Mokymų metu didelį dėmesį skirsime praktinėms užduotims, kurių metu dalyviai geriau pajaus vaiko situaciją, praktiškai pritaikys gautas žinias. Seminarų ciklo metu kalbėsime apie:
- Svarbiausius vaiko psichologinius ir fiziologinius poreikius.
- Praktinius patarimus, kaip atliepti šiuos poreikius dabartinėmis gyvenimo sąlygomis.
- Kuo skiriasi vaiko poreikiai ir norai. Ar į juos reaguoti reikėtų vienodai? Koks tėvų reagavimas būtų tinkamas psichologinei vaiko sveikatai?
- Kokie vaiko emociniai įgūdžiai svarbūs jo stipriai psichologinei sveikatai?
- Praktinės rekomendacijos, kaip šiuos įgūdžius ugdyti.
- Kas yra psichologinis atsparumas ir kaip padėti tai įgyti vaikui?
- Tėvų tarpusavio santykių įtaka vaiko psichologinei sveikatai.
Ką jūs gausite?
Susitikimų metų dalyviai gaus susistemintas praktines ir teorines žinias, paremtas ilgamete darbo patirtimi; atliksime praktines užduotis; analizuosime realias situacijas.
Lektorė siekia, kad mokymai nebūtų vadovėlių santrauka, tačiau jog tai būtų profesionalios praktinės žinios, pritaikomos realiame mūsų visų gyvenime, patikrintos daugybės klientų patirtimis.
Dalyviai, kurie po mokymų nuosekliai taikys įgytas žinias ir įgūdžius, galės džiaugtis geresne vaiko psichologine ir fizine savijauta, efektyvesniais sunkumų sprendimais, darnesniais santykiais su vaikais ir kitais šeimos nariais.
Kam skiriama?
Seminaras labiau orientuotas į tėvus auginančius iki 10 metų amžiaus vaikus, tačiau naudingos informacijos tikrai išgirs ir paauglių tėvai.
Dalyvių atsiliepimai iš anksčiau įvykusių mokymų
- Pradėjome vakarais kalbėtis su vaiku apie jo dieną ir patirtus įspūdžius (mamos ir vaiko susirinkimas). Atradau įdomių vaiko savybių,sūnus vis labiau atsiveria,pasitiki,noriai bendrauja ir pasakoja apie praėjusią dieną. Naudingiausia buvo išgirsti patarimus kaip bendrauti su vaiku. Kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Ačiū už įdomų seminarų ciklą.
- Išmokau sulaukti pripažinti, kad vaikas gali pykti. Visus klausimus su vaiku aptarinėju tik pykčiui pasibaigus. Rezultatai puikus- visiškas susikalbėjimas!
- Seminaru ciklą vertinu 10 balų. Naudingiausia buvo konkretus pavydžiai, situacijų sprendimas pažingsniui. Seminarai padėjo lengviau suvaldyti savo pykti, kai pyksta vaikas.
- Buvo naudinga išgirsti praktines, gyvenimiškas tėvelių papasakotas situacijas ir galimus sprendimų būdus tais atvejais.Po seminaru vienareikšmiškai gerokai labiau atkreipiu dėmesį į savo veiksmus ir žodžius, bendraudama su vaiku. Man asmeniškai buvo naudinga pamatyti ir save vaikystėje. Daug supratu, kodėl aš išaugau būtent tokia.
- Mokymuose viskas buvo naudinga, labai patiko vaidinamos situacijos. Gautos žinios padarė teigiamą įtaką bendravimui su vaiku - po seminaru išeidavau ramesne ir supratusi kad einu tinkama linkme.