Mindfulness darbe. Kaip pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?

Mindfulness darbe. Kaip per kelias minutes pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?

Kaip išlikti dėmesingu visą darbo dieną ir išvengti skubotų sprendimų stresinėse situacijose?

 

  • NAUJIENA
  • Mindfulness darbe. Kaip per kelias minutes pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?
  • Trijų vakarų tęstinis kursas
  • Vilniuje , "Aš ir psichologija" studijoje, Vokiečių g. 24-14
  • 2019 m. spalio 9, 16 ir 23 dienomis nuo 18:30 iki 20:30
  • Iš viso 6 valandos trečiadienio vakarais
  • Kavą, arbatą, sausainius ir šiltą sutikimą garantuojame.

Šiandien speciali kaina - 119 eur

 Registruotis už specialią kainą

Pilna mokymų kaina dalyvaujant mokymuose gyvai Vilniuje - 200 €.  Ši speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2019-09-24 10 val. arba dešimčiai vietų. Priklausomai kas įvyks anksčiau.

Viskas kuriama du kartus, pirmiausia mintyse, paskui - realybėje.

- Robin S. Sharma

Su Ugne Juodyte

Psichologijos srityje dirba nuo 2005-ųjų metų. Yra įgijusi bakalauro ir magistro laipsnius. Psichologė (geštalto psichoterapijos praktikė), sertifikuota koučingo specialistė (ICF), viena iš „Galimybių akademijos“ įkūrėjų. 10 metų dirba ugdymo srityje, sukaupė patirtį, kaip žmonės bręsta pokyčiams, priima sprendimus, keičiasi ir mokosi.

Sudėtingos situacijos, kurias reikia spręsti čia ir dabar, versle nėra naujiena. Jų pasitaiko kasdien ir  spręsti jas reikia itin greitai, kad nepatirtume nuostolių, neprarastume klientų ir vadovų pasitikėjimo. Gerai pasverti sprendimai svarbūs ir organizuojant komandinį darbą, kad komanda veiktų efektyviai. Tačiau, kai įvyksta kažkas nenumatyto, sprendimai staiga tampa neparuošti, priimti remiantis emocijomis ir skuboti. Vietoje laukiamos naudos tokie sprendimai atneša tik dar daugiau žąlos. Projektai nevykdomi laiku, prarandamos pajamos, klientai, o komandoje tvyro įtampa ir nepasitenkinimas. Kaip elgtis, kad priimami sprendimai visuomet būtų pamatuoti, racionalūs ir gerai pasverti, net jei laiko tam visai nėra? Kaip padaryti tai, ką reikia dabar, o ne vien tik kalbėti apie ateities planus?

Sutelkti dėmesį, priimti tinkamus sprendimus trukdo išankstinės nuostatos, savo jėgų netinkamas įvertinimas, nuolatinis stresas, išsiblaškymas:

  • o jei man nepasiseks?
  • jei nesugebėsiu?
  • jei nemokėsiu?
  • jei nesugebėsiu padaryti laiku?
  • o kaip aš kvailai pasisakiau susirinkime - ką apie mane dabar galvoja kolegos?
  • kaip galėjau nežinoti atsakymo į tokį lengvą klausimą?

Tai reiškia, kad esame itin išsiblaškę, nesugebame susitelkti į dabartį, nes nuolat galvojame apie tai, kas jau įvyko arba apie tai kas dar tik įvyks. Dėl to jaučiame baimę, dar didesnį nerimą, kaltę ir kitus sunkius jausmus. Mindfulness metodikos padeda būti čia ir dabar. Tai sumažina nerimo, baimės jausmus bei patiriamą stresą. Tuo pačiu šios metodikos padeda susikoncentruoti į dabar vykstančius procesus ir priimti tokius sprendimus, kurie reikalingi būtent šiuo metu. Ir atvirkščiai - kai to reikia, tiesiog būti „buvimo režimu“, nesiekiant jokio specialaus tikslo. Tai taip pat gali padėti susidūrus su realiomis išorinėmis ar vidinėmis problemomis, tik reikia mokėti atskirti, kada ir kokį metodą taikyti.

Mindfulness darbe. Kaip per kelias minutes pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?

Lektorė Ugnė Juodytė psichologijos srityje dirba nuo 2005-ųjų metų. Yra įgijusi bakalauro ir magistro laipsnius. Psichologė (geštalto psichoterapijos praktikė), sertifikuota koučingo specialistė (ICF), viena iš „Galimybių akademijos“ įkūrėjų. 10 metų dirba ugdymo srityje, sukaupė patirtį, kaip žmonės bręsta pokyčiams, priima sprendimus, keičiasi ir mokosi. Septynerius metus dirbo organizacijoje, kuri labai profesionaliai dirba su darbuotojų ugdymu ir taiko pačias geriausias praktikas tam, kad jos žmonės augtų. Tai buvo galimybė išbandyti/ prisidėti/ kurti sistemas, padedančias organizacijos žmonėms kurti daugiau vertės.

Apie ką visa tai:

Seminarų ciklo metu kalbėsime:

    • Skubotų, emocijomis paremtų sprendimų priežastys ir pasekmės.
    • Kaip koncentruoti ir sąmoningai valdyti dėmesį?
    • Kaip pripažinti, priimti realybę, neprisirišant ir neteisiant? Tai leidžia matyti kuo objektyvesnę informaciją.
    • Savo minčių, emocijų ir kūno pojūčių įsisąmoninimas priimant svarbius sprendimus.
    • Sugebėjimas decentruotis. Galimybė „pamatyti“ savo mintis, jausmus ir kūno pojūčius tarsi iš šalies ir tuo būdu palikti resursų išmintingesniems sprendimams.
    • Sugebėjimas būti dabartyje. Praeities jau nėra, ateities dar nėra ir mes gyvename, ir kuriame ateitį dabartyje.

Kokia visa to nauda?

  • Susipažinsite su mindfulness praktikomis ir sužinosite, kaip jas galima pritaikyti darbo aplinkoje bei namuose.
  • Gausite įrankius, leisiančius sąmoningai koncentruoti ir valdyti dėmesį.
  • Turėsite galimybę išmokti, kaip būti čia ir dabar, taip nepraleidžiant ir įvertinant svarbius dalykus, galinčius nulemti projekto ar verslo ateitį.
  • Sužinosite kaip geriausiai panaudoti savo neurofiziologinius resursus ir priimti išmintingus sprendimus remiantis gerai įsisąmoninta informacija.
  • Gebėsite pažvelgti į save ir savo priimamus sprendimus „iš šalies“.

Kaip tai vyks?

Seminarą sudaro teorinė ir praktinė dalys.

  • Teorinis susipažinimas su tuo, kas yra mindfulness praktikos.
  • Praktinis efektyvios streso ir nerimo valdymo metodikos – mindfulness- - išbandymas.
  • 6 praktiniai pratimai. Juos išbandę gausite audio įrašus, tad galėsite toliau praktikuoti namuose.
  • Praktikų aptarimas. Mokymų metu išsiaiškinsime, kas pavyko, o kas ne.
  • Naujų įgūdžių palaikymas per darbą grupėse.
  • Turėsite grupės palaikymą tarp mokymų ir dvi savaites po jų. Taip pat bus sukurta uždara facebook grupė bendravimui.

Kam skiriama?

Nuolat bėgantiems, skubantiems ir nemokantiems būti čia ir dabar. Komandų vadovams, žmonėms, nuo kurių priimamų sprendimų priklauso projekto ar viso verslo ateitis. Naudinga tiems, kurie yra išsiblaškę, nesugeba sukoncentruoti dėmesio ir laiku priimti tinkamų sprendimų. Ypač aktualu tiems, kurie užstrigę mintimis praeityje, kaltina save dėl to, kad kažko nepadaro, arba padaro, bet per prastai. Tiems, kurie nuolatos kuria ateities planus, o būti čia ir dabar, kada gyvenimas ir vyksta – negeba.

Registracija

Iš viso:

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba tel. 869008008