Konfliktų valdymas. Kaip nepasiduoti spaudimui sudėtingų bendravimo situacijų metu?
Praktinis visos dienos seminaras Vilniuje. Kaip valdyti savo ir kito asmens emocijas konflikto metu, apsisaugoti nuo psichologinio smurto ir dalykiškai pasakyti NE be kaltės jausmo.
- GYVAI VILNIUJE "Aš ir psichologija" studijoje. Vokiečių g. 24 - 14.
- Lektorė Vega Dikčienė
- Visos dienos praktinis seminaras
- 2023 m. vasario 22 d. nuo 9:00 val. iki 16:30 val.
- DALYVIŲ SKAIČIUS LABAI RIBOTAS
- Viso grupėje bus tik 20 dalyvių
Registracija baigėsi
Registruotis už specialią kainą
Pilna mokymų kaina 250 €. Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2023-02-21 22 val. arba penkiems dalyviams, priklausomai kas įvyks anksčiau.
Su Vega Dikčiene

Psichologė-praktikė, turinti virš 25 metų psichologinio konsultavimo patirtį santykių, konfliktų valdymo, streso ir emocijų valdymo srityse. Virš 20 metų dirba su įvairiomis įmonėmis bei organizacijomis vedant mokymus ir konsultuojant personalo vadybos bei santykių klausimais.
Kad ir koks žmogus yra taikus, jo gyvenime visada atsiras vietos konfliktams. Namuose, darbe, netyčia ar sąmoningai. Tokie konfliktai ne visada baigiasi taip, kaip norėtume. Po netikėtos sudėtingos situacijos beveik kiekvienas mūsų visada ją permąstome savo galvoje ir ten dažniausiai randame netinkamus žodžius, netinkamą reakciją. „Reikėjo taip sakyti, reikėjo pasukti pokalbį tokia linkme...“
Tad kaip reikėtų elgtis, jei jau matome, kad pokalbis krypsta konflikto link? Kaip pasirinkti tinkamą elgesio modelį, gal net išvengti konflikto pačioje jo užuomazgoje, o jei to neįmanoma padaryti tai pakreipti jį produktyvesne linkme nei vien tik eilinis barnis? Tinkamai reaguojant konfliktas gali būti net naudingas, nes pavyzdžiui įmonėse būtent konfliktai tam tikra prasme gali padėti rasti atsakymus į daugelį klausimų.
Darbovietė be konfliktų – tai lyg negyvas organizmas. Vadinasi joje nieko nevyksta. Įvairių tyrimų duomenimis net du trečdaliai žmonių darbe patiria vienokį ar kitokį psichologinį spaudimą. Tai gali būti tiek konfliktai su kolegomis arba klientais, tiek įvairios kitokios situacijos, kai psichologinio atsparumo, žinių kaip valdyti ir valdytis pačiam tokiose situacijose pritrūksta.
Šiuose Vegos Dikčienės praktiniuose mokymuose kalbėsime ne tik apie tai, kaip valdyti konfliktus, kaip elgtis pačiam tokiose situacijose. Kalbėsime ir apie tai, kaip valdyti savo emocijas, atpažinti manipuliacijas, mobingą ir nubrėžti ribas, kad gebėtume dalykiškai pasakyti NE be kaltės jausmo.
Konfliktų valdymas. Kaip nepasiduoti spaudimui sudėtingų bendravimo situacijų metu?
Lektorė Vega Dikčienė. Psichologė-praktikė, turinti virš 25 metų psichologinio konsultavimo patirtį santykių, konfliktų valdymo, streso ir emocijų valdymo srityse. Virš 20 metų dirba su įvairiomis įmonėmis bei organizacijomis vedant mokymus ir konsultuojant personalo vadybos bei santykių klausimais. Vegos kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas ir dar daug įvairių kvalifikaciją patvirtinančių diplomų. Lektorė yra puikiai vertinama klientų už įdomiai dėstomą medžiagą, taiklius ir pamokančius pavyzdžius bei įgūdžius formuojančias praktines užduotis. Tarpasmeninių santykių, konfliktų, manipuliacijų valdymo bei streso ir emocijų valdymo srityse Vega kelia kvalifikaciją bei kaupia praktinio darbo patirtį nuolatos. (Daugiau apie lektorę galite sužinoti www.vegadi.lt).
Apie ką visa tai?
Mokymai remiamasi komunikacijos, konfliktų, streso bei emocijų valdymo metodais, kurie jau keletą dešimtmečių yra naudojami pasaulinėje praktikoje įvairių įmonių ir organizacijų darbuotojų mokymuose: kognityvine elgesio terapija, koučingas, neurolingvistinio programavimo praktika (NLP), sąmoningo dėmesingumo psichologija ir streso bei emocijų valdymas (Mindfulness ir kitos technikos).
Mokymų metu kalbėsime:
- Sudėtingų bendravimo situacijų ir konfliktų atsiradimo bei valdymo psichologija. Kaip įgytas žinias taikyti konkrečiose situacijose.
- Minčių, jausmų, elgesio tarpusavio ryšys bei įtaka bendravimo kokybei.
- Kokie įsitikinimai padeda, kokie trukdo bendrauti, brėžti ribas ir turėti gerus santykius.
- Kaip minčių ar elgesio pagalba galima koreguoti savo vidinius išgyvenimus ir pasirinkti adekvatų elgesio būda sudėtingoje bendravimo situacijoje.
- Būdai, kurie padeda suvaldyti impulsyvias reakcijas bei savo ir kito asmens pyktį.
- Susipažinsime su „Dramos trikampio“ praktine nauda, kaip nepatekti į aukos vaidmenį ir nepasiduoti kito asmens manipuliacijoms, kaip valdyti manipuliacijas bei apginti savo interesus, brėžti ribas bei pasakyti NE be kaltės jausmo.
- Kaip valdyti savo emocijas, kai susiduriama su sudėtinga bendravimo situacija, konfliktu, kito asmens manipuliacijomis bei savanaudišku elgesiu.
- Kaip išsakyti savo pageidavimus, kai kitas asmuo nelinkęs bendradarbiauti ar elgiasi nekorektiškai, priešinasi, kelia balsą, gąsdina ir pan.
- Kaip greitai nusiraminti po stiprių emocinių išgyvenimų ir susigražinti pasitikėjimą savimi bei vidinę ramybę.
Kaip tai vyks?
Tai praktiniai mokymai skirti žmonėms, kurie dažnai susiduria su kitų žmonių netinkamu, grubiu, nesąžiningu elgesiu ar manipuliacijomis. Apie 70 - 80 proc. mokymosi laiko sudaro mokomosios diskusijos, patirčių apibendrinimai, individualios užduotys bei užduotys mažose grupelėse.
Mokymai vyks maksimaliai įtraukiant visus dalyvius į mokymosi procesą ir užtikrinat kiekvieno dalyvio aktyvų dalyvavimą aptariant konkrečias situacijas ir taip mokantis profesionaliai kalbėti sudėtingų bendravimo situacijų ar konfliktų metu.
Dienotvarkė:
8.30 – 9.00 – pasitikimo kava, neformalus susipažinimas.
9.00 – 10.30 – mokymai, praktinės užduotys
10.00 – 10.45 – pertraukėlė, kava, arbata
10.45 – 12.15 – mokymai, praktinės užduotys
12.15 – 13.15 – pietūs (pietaujame savarankiškai)
13.15 – 14.45– mokymai, praktinės užduotys
14.45 – 15.00 – pertraukėlė , kava, arbata
15.00. – 16. 30 – mokymai, praktinė dalis, apibendrinimas.