Kaip ugdyti vaiko kūrybiškumą ir vidinę motyvaciją? INTERNETU

Kaip ugdyti vaiko kūrybiškumą ir vidinę motyvaciją?

Trijų seminarų ciklas apie tai, kaip padėti vaikui atrasti motyvaciją įvairioms veikloms ir koks suaugusiųjų elgesys griauna vaikų kūrybiškumą, norą imtis naujų veiklų ir kuria nesėkmės baimę.

  • NAUJIENA
  • Trijų vakarinių seminarų ciklas 
  • INTERNETU tiesiogiai
  • 2020 m. rugpjūčio 19, 26 ir rugsėjo 2 dienomis nuo 19:00 iki 21:00 val.
  • Pirma seminarų ciklo dalis jau įvyko, tad naujai užsiregistravusiems atsiųsime jos įrašą.
  • Sekančiose transliacijose galėsite dalyvauti tiesiogiai ir/arba taip pat žiūrėti įrašus.
  • Jei nespėsite į tiesioginę transliaciją, video įrašą bus galima peržiūrėti dar tris mėnesius po jų pabaigos.

Registracija baigėsi

 

 Registruotis už specialią kainą

Pilna mokymų kaina 90 €. Į kainą įskaičiuotas PVM 21 proc.

Tūkstančio kilometrų kelionė visada prasideda nuo vieno mažo žingsnelio.
Konfucijus

Su Milda Karklyte-Palevičiene

Vaikų psichologė, šioje srityje dirbanti jau beveik 10 metų. Išsilavinimą įgijo Vytauto Didžiojo universitete, daug patirties sėmėsi tarptautinėse erdvėse iš patyrusių Australijos psichologų. Intensyviai ugdo vaikus ir paauglius, padeda jiems esant įvairioms problemoms, konsultuoja tėvelius, pedagogus, veda seminarus, užsiėmimus vaikams ir paaugliams.

Skatindami ir ragindami savo vaikus nuveikti kažką įdomaus ir naudingo dažnai susiduriame su visiškai priešinga reakcija nei tikimės ar norėtume: nenoras, priešiškumas, isterija. Tada kyla barniai, ginčai ir vaiko ašaros, bei tėvų nerimas ir spėliojimas, kodėl vaikas nenori imtis nieko naujo, nenori tvarkytis, daryti užduočių ar tiesiog įdomiau pažaisti ir sugalvoti kažką, o ne sėdėti kiaurą vakarą su žaidimais telefone. Priežasčių, kodėl taip vyksta gali būti įvairių, nuo elementaraus vaiko tingėjimo tuo momentu, iki kur kas gilesnių – nepasitikėjimo savo jėgomis, nesėkmės baimės, abejingumo, blogos bendros emocinės savijautos.

Nuo to, kiek vaikas turės vidinės motyvacijos atlikti įvairias veiklas (ugdymas, užklasinė veikla, namų ruoša), stipriausiai priklauso tos veiklos sėkmingumas ilgalaikėje perspektyvoje bei bendra vaiko emocinė savijauta, santykis su daroma veikla bei su suaugusiais žmonėmis.

Turbūt ir mes patys galime įsivaizduoti, kaip sunkiai jaučiamės, jei ilgą laiką atliekame darbus, veiklas, ,,per jėgą‘‘. Visgi, natūralu, jog ne visada gyvenime galime daryti tik tai, kas mums labai smagu ir tik puikiausiai klojasi be įdėtų pastangų. Tačiau atradę mus tinkančią ir suprantamą prasmę, motyvaciją jaučiamės geriau bei sėkmingiau atliekame reikiamas veiklas.

Daugeliui vaikų tai bus itin svarbu po ilgo laiko (karantinas ir vasaros atostogos) grįžtant į įprastas ugdymo įstaigų veiklas, būrelius, namų darbų ruošą ir pan.

Tad tikime, jog šiame seminarų cikle tėvai ir pedagogai gaus naudingų žinių ir galimybę pasitreniruoti įgūdžius, kurie padės auginant labiau motyvuotą ir laimingesnį vaiką.

Kaip ugdyti vaiko kūrybiškumą ir vidinę motyvaciją?

Lektorė Milda Karklytė-Palevičienė vaikų psichologė, šioje srityje dirbanti jau beveik 10 metų. Išsilavinimą įgijo Vytauto Didžiojo universitete, daug patirties sėmėsi tarptautinėse erdvėse iš patyrusių Australijos psichologų. Intensyviai ugdo vaikus ir paauglius, padeda jiems esant įvairioms problemoms, konsultuoja tėvelius, pedagogus, veda seminarus, užsiėmimus vaikams ir paaugliams.

Apie ką visa tai:

Kalbėsime apie tai, koks suaugusiųjų elgesys labiausiai griauna vaiko motyvaciją, kaip sąmoningai stebėti savo elgesį bei atpažinti, kaip jis veikia vaiko motyvaciją. Lektorė pateiks išsamias, ilgalaike praktika ir mokslu pagrįstas žinias apie tai, koks suaugusiųjų elgesys didina ir įtvirtina vidinę vaiko motyvaciją.

Atliksime praktines užduotis, kurių metu dalyviai geriau įsijaus vaiko situaciją, praktiškai pritaikys gautas žinias, pasitreniruos naujus įgūdžius. Bus pokalbių su vaiku pavyzdžių modeliavimas.

Mokymų turinys apima daug vaiko psichologijos žinių, kurios yra susistemintos ir pateiktos tėvams suprantamu būdu. Mokymų metu tėvai gaus teorinių ir praktinių žinių balansą, konkrečių įrankių, kaip padėti vaikui auginti motyvaciją, kaip suagusiems elgtis sudėtingesnėse situacijose.

Šiame seminarų cikle:

  • Kodėl vaikai neturi motyvacijos?
  • Kas yra nesėkmės baimė? Kaip ji atsiranda?
  • Kaip elgtis, jog vaikas neįgytų nesėkmės baimės? Kaip elgtis, jei vaikas jau ją turi?
  • Veiksmai padedantys auginti motyvuotą vaiką.
  • Metodai, kurie padeda vaiką lengviau išjudinti iš abejingumo taško.
  • Tėvų savimotyvacija.

Kam skiriama:

Tėvams, auginantiems ikimokyklinio amžiaus vaikus.  Naudingų žinių ras ir pradinukų tėvai. Pedagogams, vaiko pagalbos specialistams, dirbantiems su šio amžiaus vaikais.

Dalyvių atsiliepimai iš anksčiau įvykusių mokymų

  • Pradėjome vakarais kalbėtis su vaiku apie jo dieną ir patirtus įspūdžius (mamos ir vaiko susirinkimas). Atradau įdomių vaiko savybių,sūnus vis labiau atsiveria,pasitiki,noriai bendrauja ir pasakoja apie praėjusią dieną. Naudingiausia buvo šgirsti patarimus kaip bendrauti su vaiku. Kaip elgtis vienoje ar kitoje situac. Ačiū už įdomų seminarų ciklą.
  • Ismokau sulaukti pripazinti, kad vaikas gali pykti. Visus klausimus su vaiku aptarineju tik pykciui pasibaigus. Rezultatai puikus- visiskas susikalbejimas!
  • Seminaru ciklą vertinu 10 balų. Naudingiausia buvo konkretus pavydziai, situaciju sprendimas pazingsniui. Seminarai padejo lengviau suvaldyti savo pykti, kai pyksta vaikas.
  • Buvo naudinga išgirsti praktines, gyvenimiškas tėvelių papasakotas situaciajas ir galimus sprendimų būdus tais atvejais.Po seminaru vienareikšminškai gerokai labiau atkreipiu dėmesį į savo veiksmus ir žodžius, bendraudama su vaiku. Man asmeniškail buvo naudinga pamatyti ir save vaikystėje. Daug supratua, kodėl aš išaugau būtent tokia.
  • Mokymuose viskas buvo naudinga, labai patiko vaidinamos situacijos. Gautos žinios padarė teigiamą įtaką bendravimui su vaiku - po seminaru iseidavau ramesne ir supratusi kad einu tinkama linkme.

Užpildžius formą, išsiųsime Jums el. laišką su mokėjimo informacija. Užsakymas laikomas įvykdytu po apmokėjimo.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu andrius.zukauskas@asirpsichologija.lt arba tel. 860028915