Kaip turėti daugiau energijos ir labiau džiaugtis gyvenimu.

Kaip turėti daugiau energijos ir labiau džiaugtis gyvenimu.

Apie lėkimą, bėgimą, visko spėjimą ir visavertį gyvenimą

  • Kaip turėti daugiau energijos ir labiau džiaugtis gyvenimu.
  • Šešių seminarų ciklo vaizdo įrašai
  • Dalis seminarų jau paskelbta, kiti bus paskelbti lapkričio 8, 22, gruodžio 6 ir 20 dienomis
  • INTERNETU iš ten kur jums patogu
  • VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI iki 2022 metų pabaigos
  • Vaizdo įrašai yra platesnės programos - GYVENIMO DĖLIONĖS - dalis. Daugiau apie programą galite pažiūrėti paspaudę nuorodą.

Šiandien taip pat speciali registracijos kaina tik 89 €

Užsisakyti už specialią kainą

Į kainą įskaičiuotas PVM 21 proc. Seminarų ciklo pilna kaina 240 €. Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2022-11-30 22 val. arba penkiems dalyviams, priklausomai kas įvyks anksčiau.

Iš pirmo žvilgsnio jūsų gyvenime viskas OK, bet vis tiek į galvą lenda įkyrios mintys, kad galėtumėt daugiau. Kartu su tuo, nuolatinis emocinio išsekimo jausmas - darbas nedžiugina, žmonės nervina, jaučiatės išsitaškęs ir negalintis susikaupti. Atrodo, kad nebėra dalykų, kurie gyvenime keltų džiaugsmą.

Rezultatas - vėl kažko nepadarėt, ką turėjot; nespėjot; nesilaikėt pažado; su kažkuo susipykot; nenorit niekur eit ir nieko matyt.

Ir ratas sukasi vis didesniu greičiu...

Ką gausite per šešis seminarų vaizdo įrašus

  • Povilas Petrauskas. Kaip vyksta pokytis? Kada jis tikrai įvyksta, o kada ir lieka tik svajonėmis, kurių nepasiekiame.
  • Mindaugas Grajauskas. Kaip nepaskęsti užduočių sraute? Efektyvus planavimo ir užduočių organizavimo būdas leis gerokai „laisviau“ jaustis savo dienose.
  • Ugnė Juodytė. Ribos, kaip atsisakyti ir nebijoti ko nors prarasti. 
  • Loreta Pivoriūnaitė. Atsparumas stresui - ne praryti, o gyti. Treniruosime savo vidinius raumenis ne fizinių pratimų pagalba, o pajauta. Tai senas, o ir kartu naujas būdas rasti santykį su savimi ypač kai laiko mažai, o būtina atlikti užduotis iki galo.
  • Evelina Pajėdienė. Miegas - kaip įrankis emocinei, fizinei ir darbinei sveikatai stiprinti. Kaip nepapulti į rytinio nežvalumo ir dieninio mieguistumo arba baimės neužmigti pinkles? 
  • Ugnė Juodytė. Trys kokybiško gyvenimo priešai: mintys, multitaskingas ir perfekcionizmas. Ar būna, kad dienos metu atrodo daug darai, bet nieko nepadarai?

Programoje rasite atsakymus į šiuos klausimus:

  • Kas aš? Stiprybės, vertybės, tikslai.
  • Kaip efektyviai dirbti?
  • Kaip efektyviai ilsėtis?
  • Kas yra kokybiškas asmeninis laikas?
  • Kaip palaikyti gerą sveikatą: fizinę, emocinę, dvasinę?
  • Kokio laiko su artimaisiais žmonėmis noriu?

Negali atsikratyti streso dar labiau dėl to stresuodamas

Tiisetso Maloma

Ugnė Juodytė

Verslo psichologijos magistrė, koučingo specialistė (ICF), Geštalt psichoterapijos praktikė. Septynerius metus dirbau organizacijoje, kuri labai profesionaliai dirba su darbuotojų ugdymu ir taiko pačias geriausias praktikas tam, kad jos žmonės augtų. Nuoširdžiai tikiu, kad išminties pauzė turi labai daug galios. Joje turime galimybę atsisukti į save, pagauti lekiančias mintis, emocijų gausą ir patyrinėti jų intensyvumą, vėl pajausti savo kūną, kuris dažnai parodo, kokie mūsų poreikiai yra pamiršti.

Povilas Petrauskas

Esu šeimos žmogus, o tik po to – koučeris, seminarų autorius, lektorius. Šeima ir prisideda prie to, kad būčiau geresnis savo profesijoje. Tikiu, kad kuo daugiau atradimų su WOW efektu – tuo laimingesnis gyvenimas. Tai atrandu dėka smalsumo, kurio vis mokausi iš savo trijų vaikų. Man įdomu pažinti ir nustebti. llgainiui išmokau pamatyti paprastus dalykus savo gyvenime bei parodyti, kiek jų daug yra kitų gyvenimuose. Savistaba man padėjo geriau įsiklausyti, kad parodyčiau Žmogui tai, ką jis kartais būna pamiršęs. Taip visi tampame vis laimingesniais, kas yra mūsų pareiga, o ne privilegija.   

Mindaugas Grajauskas

asmeninio produktyvumo ekspertas ir knygų autorius, OVC Consulting partneris. Nuolat eksperimentuodamas su savo veikimo būdais, rutinomis ir įpročiais bei remdamasis smenine praktika, Mindaugas tyrinėja asmeninio produktyvumo reiškinį XXI a. žmogaus kasdienybėje. Pradėjęs nuo savo paties veiklos efektyvumo didinimo, Mindaugas pasitelkia savo patirtį, kad padėtų žmonėms atrasti atsakymus į asmeninio produktyvumo klausimus.

Loreta Pivoriūnaitė

saviugdos knygos autorė „The Silent Coach. Using Your Divine Silence to Create a Legacy“, kurią išleido 2022 m. vasaros pradžioje. Koučerė ir mentorė, kurianti erdvę „Mastermind Lab“ erdvėje.

Akredituota atsparumo koučerė The Resilience Institute 2020 metais. Search Inside Yourself Leadership Instituto (SIYLI) programos absolventė. Asmeninio tobulėjimo ir lyderystės temomis ji ne kartą pasisakė užsienio žiniasklaidoje kaip Nordic Business Report, Thrive Global, Lifehack.

Evelina Pajėdienė

 Lietuvos miego medicinos draugijos prezidentė, Europos neurologų draugijos Miego ir būdravimo sutrikimų grupės pirmininkė, bendradarbiaujanti su užsienio šalių ligoninėmis bei universitetais.

Ciklo planas

Povilas Petrauskas. Kaip vyksta pokytis?

Savistaba man padėjo geriau įsiklausyti, kad parodyčiau Žmogui tai, ką jis kartais būna pamiršęs. Taip visi tampame vis laimingesniais, kas yra mūsų pareiga, o ne privilegija.

  • apie pokyčius, kurie vyksta visada ir apie tuos, kuriuos susikuriam, kad vyktų;
  • apie tai, kada jie tikrai įvyksta, o kada ir lieka tik svajonėmis, kurių nepasiekiama;
  • kodėl kai kuriuos pokyčius būtina padaryti, nes kitu atveju reikės susitaikyti su "mirusio pensininko" sindromu, kuomet jau beliks tik įtikinti save, kad nieko keisti ir neverta.
  • paskaita bus paremta vidiniu įsivertinimu apie tai, kas yra asmeninės vertybės ir tikslus, asmeninis įsivardinimas, koks tikrai yra mano gyvenimas ir, kuo jis skiriasi nuo to, kurį rodau soc. tinkluose, giminių baliuose, draugų susitikimuose ir t.t.

Paskelbta spalio 11 dieną

Mindaugas Grajauskas. Laiko planavimas

Efektyvus planavimo ir užduočių organizavimo būdas leis gerokai „laisviau“ jaustis savo dienose ir patirti mažiau neigiamų būsenų, kylančių dėl didelio ir intensyvaus užduočių srauto.

„Kaip nepaskęsti užduočių sraute?" – šis pavadinimas gan taikliai iliustruoja daugelio žmonių lūkesčius. Sklandesnis užduočių organizavimas ir tai lydintis produktyvesnis veikimas leidžia pasiekti daugiau vidinės ramybės, mažiau nerimo ir streso būsenų.
Tikėtina, kad jų visai nepatirti nepavyks, tačiau efektyvus planavimo ir užduočių organizavimo būdas leis gerokai „laisviau“ jaustis savo dienose ir patirti mažiau neigiamų būsenų, kylančių dėl didelio ir intensyvaus užduočių srauto.

  • pagrindiniai užduočių planavimo ir atlikimo iššūkiai;
  • dažnos klaidos naudojant kalendorių bei to-do tipo sąrašus, post-it užrašų principą, el. paštą kaip organizavimo įrankį ir priminimų funkcijas;
  • praktinis užduočių srauto organizavimo/planavimo modelis;
  • kaip visa tai naudoti techniškai (galimi įrankiai: nuo popierinių iki programėlių);
  • efektyvus elektorinio pašto naudojimas.

Kurse taip pat aptiksite siūlymą / kvietimą atlikti užduotis bei įsitraukti į eksperimentą. Kviečiame dalyvauti 100 %, tai padės ne tik sužinoti, bet integruoti žinias į savo kasdienybę.

Planuojama skelbti spalio 25 d.

Ugnė Juodytė. Ribos.

Ši tema ypatingai aktuali, jei labai greitai perimate kitų nuotaikas, sunku pasakyti arba priimti kitų žmonių: „ne“. Turit dalykų, kurių labai norite, bet neimate to, neleidžiate sau to turėti. Priiminėjat sprendimą ieškote kito žmogaus pastiprinimo. Greitai ir dažnai įsižeidžiate, sunerimstate, patiriate stresą.

  • Aptarsime konkrečius būdus, kaip tvarkytis su atrodo nesustabdomu minčių srautu.
  • Pažinsite, kas yra perfekcionizmas ir kuo jis gali būti naudingas bei kokias grėsmes kelia. Atrasite idėjų, kaip padėti savo perfekcionistinei asmenybės daliai nurimti.
  • Kaip sutelktinio darbo metodikos gali padėti atrasti laiko kokybiškam poilsiui?
  • Pratimų rinkinys greitam atsipalaidavimui, poilsiui.

Planuojama skelbti lapkričio 8 d.

Loreta Pivoriūnaitė. Atsparumas stresui - ne praryti, o gyti

Atsparumas mūsų paskaitos-užsiėmimo kontekste, tai kaip sporto klubo treniruotė. Treniruosime savo vidinius raumenis ne fizinių pratimų pagalba, o pajauta. Tai senas, o ir kartu naujas būdas rasti santykį su savimi ypač kai laiko mažai, o būtina atlikti užduotis iki galo, išklausyti kolegas, rasti patarimų, sustyguoti procesus ir suplanuoti darbus ne tik savo tiesioginiame darbe, o ir gyvenime. 

Gali būti turi, kad jauti, jog esi išsitaškęs/-iusi, ir prasmė yra kūno ir minčių atpalaidavimas per išorinius dirgiklius, todėl tai tiesioginis kvietimas investuoti savo laiką ir save susirinkti.

  • Atsparumo samprata, įgūdis apie kurį kalba.
  • Stresas, nuovargis, išsekimas. Kokie požymiai byloja tai.
  • Dvylika išsekimo stadijų.
  • Kodėl laiko planavimas ir prioritetų turėjimas stiprina atsparumą. Kaip tai padaryti paprastai.
  • Taktikos treniruoti atsparumo įgūdį.

Pagalvokite apie save skaitydami šiuos teiginius:

  • Aš noriu įrodyti kitiems, kad turiu žinių, galiu darbą atlikti geriau nei kiti.
  • Dirbu ir dirbsiu tiek, kad pasiekčiau savo tikslą, net jei vienu metu darysiu tris darbus.
  • Man paskutiniu metu sunku užmigti, kankina nemiga, turiu daug minčių galvoje.
  • Man sunku išlaikyti dėmesį atliekant užduotį nuo pradžios iki pabaigos.
  • Esu dirglus/-i.
  • Mano santykiai su artimaisiais ir draugais nekelia džiaugsmo ir stengiuosi jų vengti, nes man geriau vienam/-ai viską suvadybinti.
  • Man neteikia džiaugsmo mano pomėgiai, atrodo, kad nežinau, ko noriu.

Jei į daugumą teiginių atsakėte teigiamai, turime pasakyti, kad jūs patekote į savo paties spąstus. Tai yra fiziologinė organizmo reakcija į tam tikrą mūsų suvokiamą ar išgyvenamą grėsmę. Daugėjant tokioms reakcijoms, atsiranda stresas.

Planuojama skelbti lapkričio 22 d.

Evelina Pajėdienė. Miegas - kaip įrankis emocinei, fizinei ir darbinei sveikatai stiprinti

Seminare papasakosiu apie miego fiziologiją, miego funkcijas, pagrindinius miego higienos gerinimo būdus bei kada įtarti miego sutrikimus ir kreiptis pas specialistą.

  • kaip reguliuojamas miegas?
  • Kodėl reikia išmiegoti pakankamą miego valandų kiekį?
  • Kodėl svarbus miego ritmo reguliarumas?
  • Kodėl miegas privalo būti vienas iš kasdienių prioritetų?
  • Kaip nepapulti į rytinio nežvalumo ir dieninio mieguistumo arba baimės neužmigti pinkles?
  • Kodėl darbo dienų miego trūkumo nepavyksta kompensuoti savaitgaliniu persimiegojimu?
  • Ar pasikliauti išmaniosiomis miego technologijomis?
  • Kaip visai šeimai susiderinti tinkamą miego higieną?

Planuojama skelbti gruodžio 6 d.

Ugnė Juodytė. Trys kokybiško gyvenimo priešai: mintys, multitaskingas ir perfekcionizmas

Ar būna taip, kad grįžti po darbo fiziškai, tačiau mintys vis dar sukasi apie darbines užduotis?
O gal ilsėtis neleidžia mintis, jog ilsisi tik tinginiai arba daug pasiekia tik sunkiai dirbantys?
Ar būna, kad dienos metu atrodo daug darai, bet nieko nepadarai, nes kolegos, namiškiai vis kažko klausia, vis jiems reikia padėti? Tad nei sutelktai dirbi nei gerai pasiilsi?

  • Aptarsime konkrečius būdus, kaip tvarkytis su atrodo nesustabdomu minčių srautu.
  • Pažinsite, kas yra perfekcionizmas ir kuo jis gali būti naudingas bei kokias grėsmes kelia. Atrasite idėjų, kaip padėti savo perfekcionisteinei asmenybės daliai nurimti.
  • Kaip sutelktinio darbo metodikos gali padėti atrasti laiko kokybiškam poilsiui?
  • Pratimų rinkinys greitam atsipalaidavimui, poilsiui.

Planuojama skelbti gruodžio 20 d.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, arba norėtumėte gauti išankstinę sąskaitą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba tel. 869008008