Kaip susidraugauti su baime, stresu ir nerimu

Kaip susidraugauti su baime, stresu ir nerimu. INTERNETU

Trijų seminarų ciklas apie tai, ką daryti, kad jaustumėmės geriau, kas yra streso ciklas, kaip jį užbaigti ir kaip išlikti ramiu neramioje, ir sparčiai besikeičiančioje aplinkoje

  • NAUJIENA
  • INTERNETU
  • Trijų vakarinių seminarų ciklas 
  • 2021 m. birželio 30 ir liepos 7, 14 dienomis nuo 19:00 iki 21:00
  • Jei nespėsite į tiesioginę transliaciją, vaizdo įrašą bus galima peržiūrėti dar tris mėnesius po seminarų ciklo pabaigos

Speciali Joninių kaina už visą ciklą - 59

Užsisakyti už specialią kainą

Pilna mokymų kaina 110 €. Į kainą įskaičiuotas PVM 21 proc. Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2021-06-25 22 val. arba dešimčiai dalyvių, priklausomai kas įvyks anksčiau.

Stresas veikia kaip greitintuvas: jis stums jus į priekį arba atgal, bet jūs pasirenkate, kuria kryptimi.
Chelsea Erieau

Su Vega Dikčiene

Vega Dikčienė

Psichologė, praktinių įgūdžių trenerė, koučingo ir NLP specialistė, sąmoningo dėmesingumo ugdymo (Mindfulness) konsultantė.

Esame ne kartą girdėję, kad nuvarytus arklius nušauna, o kaip tai atrodo žmogaus gyvenime? Tikrai ne naujiena visiems yra tai, kad daugybė sveikatos problemų kyla dėl nesuvaldyto ir ilgalaikio streso. Tai turi didelę įtaką ir psichinei sveikatai. Sakome sau, kad palauksime iki atostogų, tada pailsėsime ir atsigausime. Tačiau, jeigu stresas, baimės, nerimas yra ilgalaikiai – vien tik poilsis gali jau ir nebepadėti, o pasekmės gali būti labai liūdnos. Tada stipriai krenta ne tik mūsų darbo rezultatai. Nejučiom ir pamažu blogėja santykiai su mus supančiais žmonėmis, net ir pačiais artimiausiais. Nuolatos jaučiame nuovargį ir „nekyla rankos“ ko nors imtis. Paprasčiausiai netenkame vidinių jėgų ir nuolat esame nepatenkinti ne tik aplinkiniais, bet ir savimi.

Šiame Vegos Dikčienės seminarų cikle kalbėsime apie tai, kaip įsivertinti savo dabartinį streso lygį, kokie labai paprasti dalykai mums gali padėti jaustis geriau, kaip būti „čia ir dabar“ ir kokios yra streso valdymo technikos.

Kaip susidraugauti su baime, stresu ir nerimu

Apie ką visa tai

Šiame seminarų cikle:

  • Streso lygio įsivertinimas. Baimės, streso ir nerimo atsiradimas
  • Baimės, streso ir nerimo panašumai ir skirtumai, pavojai ir galimybės bei ypatingas vaidmuo mūsų gyvenime.
  • Ką daryti, jei nuo vaikystės esu labai jautrus (-i)?
  • Ką būtina žinoti apie save ir kaip veikia mūsų smegenys?
  • Kokias atvejais dažniausiai patiriam baimę, stresą ir nerimą?
  • Koks mąstymas padidina nerimą, o koks jį mažina?
  • Kodėl masažas, kvėpavimas ir kitos greitos streso įveikos priemonės ne visada padeda?
  • Paprasti dalykai padėsiantys jaustis geriau
  • Sakoma, kad, prieš pradedant eiti, yra būtina žinoti kur stovi ir į kurią pusę žiūri. Mokymų metu bus aptarti streso išgyvenimą sustiprinantys, o dažnai ir jį paskatinantys atsirasti elementai. Bus pateikti 10 esminių ir daug pastangų nereikalaujantys veiksmai, padėsiantys susikurti mažiau stresą ir nerimą keliančią aplinką.
  • Bus atsakyta į klausimus, kodėl kartais „žinau“, skiriasi nuo „darau“ ir kaip žinojimą paversti darymu.
  • Koks mūsų elgesys dažniausiai sukelia stresą?
  • Ką galime ir ko negalime kontroliuoti?
  • Ką daryti, kai galiu kontroliuoti situacija ir ką daryti, kai negaliu?
  • Kodėl per didelis noras kontroliuoti didina stresą?
  • Ilgalaikis ir trumpalaikis stresas. Streso ciklo užbaigimas
  • Kaip neužbaigta streso grandinė gali paveikti mūsų sveikatą ir turėti įtakos kito streso atsiradimui bei kokią įtaką tai turi psichinei sveikatai.
  • Kaip trumpalaikis stresas gali tapti ilgalaikių ir kodėl tai žalinga?
  • Ar mokame užbaigti streso ciklą ir kaip tai padaryti?
  • Stipraus nerimo, kuris kartais gali peraugti į panikos priepuolius atsiradimo.
  • Kaip išbūti su stipriomis emocijomis.
  • Sąmoningumas, pilnaprotavimas ir buvimas „čia ir dabar“

Kartais mes tik padaręs suprantame, kad padarėme, lyg tuo metu mums vadovavo „kažkas“. Tas „kažkas“ yra mūsų autopilotas, mūsų nesąmoningi impulsai veikti. Apie tai ir kaip šiuolaikinė psichologija padeda žmogui būti sąmoningesniu bei mažiau patirti streso, bus kalbama šioje dalyje. Pabaigoje bus atliktas pratimas, kuris padės geriau suprasti, kaip veikia autopilotas ir pajausti jo vaidmenį streso (ne)suvaldymui. Kokią įtaką turi sveikai gyvensenai bei streso įveikai sąmoningumas? Ką reiškia sąmoningumas ir autopilotas?

  • Streso valdymo technikos.

Visų trijų dalių metu bus supažindinama ir praktikuojami įvairūs nerimo ir streso įveikos būdai, mokomasi nuraminti protą, pasitelkiant vaizduotę sumažinti neigiamų minčių ir nerimą keliančių įsivaizdavimų poveikį mūsų gyvenimui, bus supažindinta su įvairiais streso valdymo pratimais bei atsakyta į rūpimus klausimus. Po šių mokymų, kiekvienas dalyvis galės pasirinkti jam labiausiai tinkančius streso ir nerimo valdymo būdus, juos praktikuoti po mokymų.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu klubas@asirpsichologija.lt arba tel. 865760368