Kaip stiprinti vaiko pasitikėjimą savimi?
Teorinės ir praktinės žinios apie tai, kas padeda auginti savimi pasitikintį vaiką, kokių veiksmų imtis, jei matome, jog vaiko pasitikėjimas savimi žemas ar nepakankamas ir kokie tėvų veiksmai mažina vaiko tikėjimą savo jėgomis.
- Lektorė Milda Karklytė - Palevičienė
- VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI 6 MĖN. po apmokėjimo
- Seminaro VAIZDO ĮRAŠAS
- Trukmė 360 min.
Šiandien specialus pasiūlymas - tik 69 €
Užsisakyti už specialią kainą
Į kainą įskaičiuota 21 proc. PVM. Kaina be nuolaidos - 120 €
Pasitikėjimas savimi – tai bene dažniausiai psichologiniuose tekstuose ir diskusijose linksniuojama sąvoka. Galime išgirsti įvairių nuomonių ir interpretacijų, tad šiuose mokymuose visų pirma iš esmės įsigilinsime į pasitikėjimo savybę – analizuosime, kas tai kam tai reikalinga; kokią įtaką žmogaus gyvenimui daro pasitikėjimas ir nepasitikėjimas; iš ko galime spręsti, ar žmogus turi gerą pasitikėjimą savimi. Aptarsime dažniausiai vyraujančius mitus apie pasitikėjimą ir dažniausiai daromas tėvų klaidas, mažinančias vaiko tikėjimą savo jėgomis.
Šiuose seminaruose daug susistemintų teorinių ir praktinių žinių, kas padeda auginti savimi pasitikinti vaiką ir kokių veiksmų imtis, jei matome, jog vaiko pasitikėjimas savimi žemas ar nepakankamas. Informacija pateikta tėvams suprantamu būdu.
Apie visa tai Mildos Karklytės – Palevičienės autoriniame trijų seminarų cikle:
Kaip stiprinti vaiko pasitikėjimą savimi?
Su Milda Karklyte-Palevičiene
Knygos "Vaiko emocinis intelektas" autorė, vaikų psichologė, šioje srityje dirbanti jau daugiau nei 11 metų. Išsilavinimą įgijo Vytauto Didžiojo universitete, daug patirties sėmėsi tarptautinėse erdvėse iš patyrusių Australijos psichologų. Intensyviai ugdo vaikus ir paauglius, padeda jiems esant įvairioms problemoms, konsultuoja tėvelius, pedagogus, veda seminarus, užsiėmimus vaikams ir paaugliams.
Šiame seminarų cikle:
- Kas yra pasitikėjimas savimi?
- Ar pasitikėjimas savimi ir egoizmas yra tas pats?
- Ydingos nuostatos apie pasitikėjimą, su kuriomis dažnai susiduriame.
- Kokią reikšmę žmogaus gyvenime turi pasitikėjimas savimi?
- Iš ko galime atpažinti savimi pasitikintį žmogų?
- Vaiko pažinimo svarba, stiprinant jo pasitikėjimą savimi.
- Tėvų ir kitų suaugusiųjų veiksmai, kurie stiprina ir silpnina vaikų pasitikėjimą savimi.
- Kas yra nesėkmės baimė? Kaip ji atsiranda?
- Tėvų ir kitų suaugusiųjų veiksmai, kurie stiprina nesėkmės baimę.
- Tėvų ir kitų suaugusiųjų veiksmai, kurie padeda įveikti nesėkmės baimę.
Kokia visa to nauda?
Daug praktinių žinių, konkrečių rekomendacijų. Jei sistemingai taikys gautas žinias – jų vaikas augs labiau pasitikintis, pagerės tėvų ir vaikų santykis. Greičiausiai ir patys tėvai susimąstys apie savo pačių pasitikėjimą ir atras motyvaciją jį teisingai stiprinti.
Kam skiriama?
Tėvams, globėjams, auginantiems 3 – 10 m. amžiaus vaikus. Pedagogams, vaiko pagalbos specialistams, dirbantiems su šio amžiaus vaikais.
Kaip tai vyks?
Tai yra seminarų vaizdo įrašas, kurio metu pateikiamos teorinės ir praktinės žinios, taip pat praktinės užduotys, kurių metu dalyviai geriau pajaus vaiko situaciją, supras patys save, praktiškai pritaikys gautas žinias. Įrašyta 2022 metais.
Dalyvių atsiliepimai iš anksčiau įvykusių mokymų
- Pradėjome vakarais kalbėtis su vaiku apie jo dieną ir patirtus įspūdžius (mamos ir vaiko susirinkimas). Atradau įdomių vaiko savybių,sūnus vis labiau atsiveria,pasitiki,noriai bendrauja ir pasakoja apie praėjusią dieną. Naudingiausia buvo išgirsti patarimus kaip bendrauti su vaiku. Kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Ačiū už įdomų seminarų ciklą.
- Išmokau sulaukti pripažinti, kad vaikas gali pykti. Visus klausimus su vaiku aptarinėju tik pykčiui pasibaigus. Rezultatai puikus- visiškas susikalbėjimas!
- Seminaru ciklą vertinu 10 balų. Naudingiausia buvo konkretus pavydžiai, situacijų sprendimas pažingsniui. Seminarai padėjo lengviau suvaldyti savo pykti, kai pyksta vaikas.
- Buvo naudinga išgirsti praktines, gyvenimiškas tėvelių papasakotas situacijas ir galimus sprendimų būdus tais atvejais.Po seminaru vienareikšmiškai gerokai labiau atkreipiu dėmesį į savo veiksmus ir žodžius, bendraudama su vaiku. Man asmeniškai buvo naudinga pamatyti ir save vaikystėje. Daug supratu, kodėl aš išaugau būtent tokia.
- Mokymuose viskas buvo naudinga, labai patiko vaidinamos situacijos. Gautos žinios padarė teigiamą įtaką bendravimui su vaiku - po seminaru išeidavau ramesne ir supratusi kad einu tinkama linkme.