Kaip pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?

Kaip pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?

Kaip išlikti dėmesingu visą darbo dieną ir išvengti skubotų sprendimų stresinėse situacijose?

 

  • Kaip pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?
  • Visos dienos seminaras
  • Vilniuje , "Aš ir psichologija" studijoje, Vokiečių g. 24-14
  • Renginys perkeliamas į 2020 m. gegužės 2 d., šeštadienį, 10:00
  • 2020 m. kovo 14 dieną, šeštadienį, nuo 10:00 iki 17:00
  • Kavą, arbatą, sausainius ir šiltą sutikimą garantuojame.

Registracija į renginį pratęsiama ir dar yra kelios už šią specialią kainą - 99 €

 Registruotis už specialią kainą

Pagal PVM įstatymo 22 str. šios paslaugos PVM neapmokestinamos. Pilna mokymų kaina dalyvaujant mokymuose - 180 €.   Ši speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki 2020-03-26 22 val. arba penkioms vietoms. Priklausomai kas įvyks anksčiau.

Viskas kuriama du kartus, pirmiausia mintyse, paskui - realybėje.

- Robin S. Sharma

Su Ugne Juodyte

Psichologijos srityje dirba nuo 2005-ųjų metų. Yra įgijusi bakalauro ir magistro laipsnius. Psichologė (geštalto psichoterapijos praktikė), sertifikuota koučingo specialistė (ICF), viena iš „Galimybių akademijos“ įkūrėjų. Daugiau kaip 10 metų dirba ugdymo srityje, sukaupė patirtį, kaip žmonės bręsta pokyčiams, priima sprendimus, keičiasi ir mokosi.

Sudėtingos situacijos, - kai reikia priimti sprendimus greitai, o jūs apimtas emocijų, nuojautų, užsivėlęs svarstymuose "o kas jeigu" - gyvenime  nėra jokia naujiena. Taip atsitinka kone kasdien. Tada pridarome nesąmonių ir praėjus kuriam laikui graužiamės ir priekaištaujame sau. Gerai, jei situacija tokia, kad galima ją pataisyti, išgelbėti, sugražinti į pradinį tašką. O jei ne?

Kaskart vis sau sakome, kad “kitą kartą geriau pagalvosiu”, “labiau pasistengsiu”, “tikrai bus kitaip”… Tačiau, kai užklumpa netikėtumas, stiprios emocijos, sprendimai pasirodo vėl neparuošti, priimami remiantis emocijomis ir skuboti. Reikia vėl atsiprašinėti - sutuoktinių, bendradarbių, draugų.  Darbe vėl nepadaryti laiku projektai, negautos pajamos, menkstantis pasitikėjimas savimi.

Kaip priimti gerus ir greitus sprendimus? Net tada, kada jūsų galvoje siautėja emocijos, laiko nusiraminti neturite, o situacija nėra tokia paprasta, kad lengvai apsispręsti?

Šis praktinis seminaras apie tai, kaip suvaldyti savo mintis, susitelkti į dabartį, nustoti galvoti apie praeities nesėkmingas patirtis arba ateities galimus pasekmių variantus, sumažinti nerimo, baimės jausmus bei patiriamą stresą ir susikoncentruoti į sprendimą čia ir dabar, būtent šiuo metu. 

Kaip pagerinti koncentraciją ir dėmesingumą?

Lektorė Ugnė Juodytė psichologijos srityje dirba nuo 2005-ųjų metų. Yra įgijusi bakalauro ir magistro laipsnius. Psichologė (geštalto psichoterapijos praktikė), sertifikuota koučingo specialistė (ICF), viena iš „Galimybių akademijos“ įkūrėjų. 10 metų dirba ugdymo srityje, sukaupė patirtį, kaip žmonės bręsta pokyčiams, priima sprendimus, keičiasi ir mokosi. Septynerius metus dirbo organizacijoje, kuri labai profesionaliai dirba su darbuotojų ugdymu ir taiko pačias geriausias praktikas tam, kad jos žmonės augtų. Tai buvo galimybė išbandyti/ prisidėti/ kurti sistemas, padedančias organizacijos žmonėms kurti daugiau vertės.

Apie ką visa tai:

    • Skubotų, emocijomis paremtų sprendimų priežastys ir pasekmės. Kodėl negalim negalvoti?
    • Kaip koncentruoti ir sąmoningai valdyti dėmesį?
    • Kaip pripažinti, priimti realybę, neprisirišant ir neteisiant? Ar aš galiu būti objektyvus?
    • Savo minčių, emocijų ir kūno pojūčių įsisąmoninimas, pajautimas.
    • Sugebėjimas decentruotis. „Matyti“ save - savo mintis, jausmus ir kūno pojūčius - tarsi iš šalies ir tuo būdu palikti resursų išmintingesniems sprendimams.
    • Sugebėjimas būti dabartyje. Praeities jau nėra, ateities dar nėra ir mes gyvename, ir kuriame ateitį dabartyje.

Kokia visa to nauda?

  • Įgytą mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) praktiką galėsite pritaikyti darbo aplinkoje bei namuose.
  • Gausite įrankius, leisiančius sąmoningai koncentruoti ir valdyti dėmesį.
  • Išmoksite, kaip būti čia ir dabar, taip nepraleidžiant ir įvertinant svarbius dalykus, galinčius nulemti projekto ar verslo ateitį.
  • Išmoksite panaudoti savo neurofiziologinius resursus ir priimti išmintingus sprendimus remiantis gerai įsisąmoninta informacija.
  • Gebėsite pažvelgti į save ir savo priimamus sprendimus „iš šalies“.

Kaip tai vyks?

  • Susipažinimas su tuo, kas yra mindfulness praktikos.
  • Praktinis efektyvios streso ir nerimo valdymo metodikos – mindfulness - išbandymas.
  • 6 praktiniai pratimai. Po jų gausite audio įrašus, tad galėsite toliau praktikuoti namuose.
  • Praktikų aptarimas. Mokymų metu išsiaiškinsime, kas pavyko, o kas ne.
  • Naujų įgūdžių palaikymas per darbą grupėse.
  • Turėsite grupės palaikymą dvi savaites po mokymų. Taip pat bus sukurta uždara facebook grupė bendravimui.

Kam skiriama?

Nuolat bėgantiems, skubantiems ir nemokantiems būti čia ir dabar. Visų reikalų direktoriams. Komandų vadovams, žmonėms, nuo kurių priimamų sprendimų priklauso projekto ar viso verslo ateitis. Naudinga tiems, kurie yra išsiblaškę, nesugeba sukoncentruoti dėmesio ir laiku priimti tinkamų sprendimų. Ypač aktualu tiems, kurie užstrigę mintimis praeityje, kaltina save dėl to, kad kažko nepadaro, arba padaro, bet per prastai. Tiems, kurie nuolatos kuria ateities planus, o būti čia ir dabar, kada gyvenimas ir vyksta – negeba.

Registracija

Iš viso:

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu andrius.zukauskas@asirpsichologija.lt arba tel. 860028915