Kaip maitinti mąstantį protą?

Kaip maitinti mąstantį protą?

Seminaras gyvai internetu apie tai, kaip mitybos įpročiai veikia mūsų smegenų veiklą. Kokie paprasti žingsniai padeda pagerinti kognityvines funkcijas, atsikratyti nuolatinio nuovargio jausmo ir išsiblaškymo. Kokį maistą vartoti ir ko geriau vengti.

  • NAUJIENA
  • 2024 m. sausio 24 dieną nuo 18:30 iki 21:00 val.
  • TIESIOGIAI internetu + vaizdo įrašas
  • Su Evelina Kasinskaja
  • Kaip atsikratyti nuolatinio nuovargio jausmo ir išsiblaškymo.
  • Kokie mitybos įpročiai pagerins smegenų veiklą ir gyvenimo kokybę.
  • Kokių produktų specialistai rekomenduoja vartoti daugiau, o kokių vengti.
  • Kokia subalansuotos mitybos įtaka atminčiai ir kognityvinių funkcijų gerinimui.
  • Jei nespėsite į tiesioginę transliaciją, video įrašą bus galima peržiūrėti dar tris mėnesius po seminaro.
  • Nuorodą į tiesioginę transliaciją atsiųsime likus mažiausiai kelioms valandoms iki seminaro pradžios.

Registracija baigėsi

Pilna mokymų kaina - 89 €.

Su Evelina Kasinskaja

Lektorė Evelina Kasinskaja. Kvalifikacijos kėlimo kursų psichologams, socialiniams darbuotojams, mokytojams ir kitiems specialistams autorė ir vedėja, emocinio intelekto ugdymo kursų autorė ir vedėja, konferencijų pranešėja ir dalyvė. Turi ilgametę patirtį ugdymo srityje ir yra sertifikuota koučerė ir sveikatingumo trenerė (Health Coach). Įgijo socialinės pedagogikos magistro laipsnį Klaipėdos universiteto Humanitarinių ir ugdymo mokslų fakultete.

 

Smegenys mūsų organizme sunaudoja daugiausiai energijos. Maistas yra pagrindinis šios energijos šaltinis. Mums atrodo, kad tikrai viską darome teisingai. Valgome kiek įmanoma sveikesnį ir įvairiomis medžiagomis turtingesnį maistą, tačiau vis vien jaučiame nuolatinį nuovargį, būname išsiblaškę ir negebame tinkamai susikaupti.

Tada galvojame, kad gal tai miego trūkumas, paprastas nuovargis ir t.t. Tai patiriame taip dažnai, kad mums atrodo, jog tai yra visiškai normalu. Su tuo gyvename ilgus metus ir net nesusimąstome, kad labai paprastas mitybos pakoregavimas gali pakeisti mūsų savijautą.

Energijos trūkimą mėginame kompensuoti mažaverčiu maistu, t.y. įvairūs saldumynai, sausainiai, batonėliai, užkandžiai. Taip atsiduriame užburtame rate. Trūksta energijos, noriu valgyti, suvalgau maistą, kuris suteikia energijos tik trumpam ir po to vėl tas pats.

Taip elgiantis mums gali prastėti kognityvinės funkcijos – tampa sunkiau susikaupti, prastėja atmintis ir susidaro vadinamasis „smegenų rūkas“. Tai yra būsena kai negali susikaupti, nėra energijos, nėra jėgų.

Svarbu, kad dažniausiai tai tikrai nereiškia, jog visą savo mitybą reikia keisti kardinaliai. Gali prireikti tik minimalių pokyčių, kad rezultatas būtų pozityvus ir mūsų smegenys joms patikėtas funkcijas atliktų geriau.

Apie visa tai kalbėsime šiame Evelinos Kasinskajos seminare.

Kaip maitinti mąstantį protą?

Lektorė Evelina Kasinskaja. Kvalifikacijos kėlimo kursų psichologams, socialiniams darbuotojams, mokytojams ir kitiems specialistams autorė ir vedėja, emocinio intelekto ugdymo kursų autorė ir vedėja, konferencijų pranešėja ir dalyvė. Turi ilgametę patirtį ugdymo srityje ir yra sertifikuota koučerė ir sveikatingumo trenerė (Health Coach). Įgijo socialinės pedagogikos magistro laipsnį Klaipėdos universiteto Humanitarinių ir ugdymo mokslų fakultete.

Apie ką visa tai:

Šiame seminare kalbėsime:

  • Kaip konkrečios maistinės medžiagos ir mitybos pasirinkimas gali veikti smegenų veiklą.
  • Kokia subalansuotos mitybos įtaka atminčiai, koncentracijai ir kognityvinių funkcijų gerinimui.
  • „Supermaisto“ produktų, kurie stiprina smegenų sveikatą, sąrašas.
  • Veiksmingi patarimai, kaip įtraukti sveikesnio maisto įpročius į savo gyvenimo būdą ir mėgautis procesu.

Kokia visa to nauda?

Seminare susipažinsite su:

  • Paprastais būdais, kaip jaustis energingesniu ir kaip išvengti “rūko” galvoje.
  • Kaip greitai ir efektyviai didinti savo koncentraciją.
  • Kokių produktų specialistai rekomenduoja vartoti daugiau, o kokių vengti, siekiant išlaikyti mąstymo aiškumą.
  • Kokie mitybos įpročiai pagerins smegenų veiklą ir gyvenimo kokybę.
  • Kaip integruoti svarbius pokyčius mityboje.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu klubas@asirpsichologija.lt arba tel. 865760368