Grįžtamasis ryšys. Kaip užtikrinti deleguotų darbų atlikimą?

Grįžtamasis ryšys. Kaip užtikrinti deleguotų darbų atlikimą?

Kaip padaryti, kad grįžtamojo ryšio teikimas nebūtų vien formalus laiko gaišimas ir iš to būtų reali nauda? Kaip pasakyti apie netinkamai atliktą darbą neįžeidžiant ir motyvuojant darbą atlikti geriau? Ką sakyti, kad darbuotojas išgirstų ir imtųsi pokyčių?

  • NAUJIENA
  • Visos dienos seminaras
  • „Aš ir psichologija“ studijoje, Vokiečių g. 24-14
  • 2020 metų sausio 23 dieną, ketvirtadienį nuo 9 iki 17 val.
  • Iš viso 8 akademinės valandos
  • Kavą, arbatą, sausainius ir šiltą sutikimą garantuojame.

Seminaro kaina - 200

 Registruotis už specialią kainą

Pilna seminaro kaina 200 €.

„Mums visiems reikia žmonių, kurie mums duotų grįžtamąjį ryšį. Tik taip mes tobulėjame.“

- Bill Gates

Su Raminta Girdvaine

Sertifikuota koučingo specialistė (ICF) ir Points of You trenerė, kognityvinės elgesio psichoterapijos (KET) praktikė. Mokymų lektorė ir pranešėja konferencijose bei renginiuose. Rašo straipsnius žiniasklaidoje asmeninio tobulėjimo temomis. Pokyčių iniciatyvos „Išdrįsk pradėti“ bendraautorė. Taip pat komunikacijos konsultantė, turinti komunikacijos mokslų bakalauro ir magistro išsilavinimą ir 12 metų patirtį šioje srityje versle ir nekomercinėse organizacijose. 3 metus dėstė Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete Verslumą ir lyderystę bei Ryšius su visuomene.

Dažnai girdime, kad grįžtamąjį ryšį teikti darbuotojams yra privalu. Organizuojami metiniai pokalbiai arba su darbuotoju kalbamasi „prie progos“, kai jau tikrai yra apie ką pakalbėti. Tačiau retai susimąstoma – kas gi iš tikrųjų yra tas grįžtamasis ryšys ir kaip jis veikia? Ar darbuotojo pasikvietimas „ant kilimėlio“ ir išdėstymas visko, ką jis daro netinkamai – jau yra „grįžtamasis ryšys“?

Dažniausiai grįžtamasis ryšys yra suprantamas tik kaip teigiamų arba neigiamų dalykų išsakymas.  O dar dažniau tai suvokiama vien tik kaip kritikavimas. O kad būtų paprasčiau tai dar ir parašome tai darbuotojui elektroniniu paštu. Tačiau po tokio „grįžtamojo ryšio“ suteikimo darbuotojas lieka demotyvuotas, jaučiasi nesuprastas ir neįvertintas, nenori imtis iniciatyvos, kad vėl nebūtų sukritikuotas. Juk vien todėl, kad pasakome „nepriimk asmeniškai“, tikrai nereiškia, kad darbuotojas to asmeniškai ir nepriims. Tuo pat metu krenta ir vadovo autoritetas darbuotojų akyse.

Savo ruožtu pats vadovas tokiu atveju galbūt ir jaučiasi padaręs „reikalingą darbą“, tačiau įmonės rezultatams iš to naudos nėra. Tinkamai teikiamo grįžtamojo ryšio trūkumas ilgainiui neigiamai paveikia viso kolektyvo darbą, nes žmonės nežino ir nesupranta, ko iš jų reikalaujama, ko tikimasi ir ką jie vis dėlto daro gerai (juk kažkodėl jie vis dar dirba).

Grįžtamasis ryšys. Kaip užtikrinti deleguotų darbų atlikimą?

Lektorė Raminta Girdvainė – sertifikuota koučingo specialistė (ICF) ir Points of You trenerė, kognityvinės elgesio psichoterapijos (KET) praktikė. Mokymų lektorė ir pranešėja konferencijose bei renginiuose. Rašo straipsnius žiniasklaidoje asmeninio tobulėjimo temomis. Pokyčių iniciatyvos „Išdrįsk pradėti“ bendraautorė. Taip pat komunikacijos konsultantė, turinti komunikacijos mokslų bakalauro ir magistro išsilavinimą ir 12 metų patirtį šioje srityje versle ir nekomercinėse organizacijose. 3 metus dėstė Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultete Verslumą ir lyderystę bei Ryšius su visuomene.

Apie ką visa tai?

Seminaro metu kalbėsime:

  • Kokia yra grįžtamojo ryšio nauda ir prasmė įmonei, darbuotojams bei vadovui?
  • Kas stabdo nuo grįžtamojo ryšio suteikimo?
  • Kodėl žmonėms sunku priimti grįžtamąjį ryšį? Kuo tai skiriasi nuo kritikos?
  • Neišsakyto grįžtamojo ryšio pasekmės. Kaip gimsta apkalbos ir darbuotojų demotyvacija?
  • Grįžtamojo ryšio teikimo būdai. Kaip laiškas elektroniniu paštu gali sugriauti pasitikėjimą?
  • Kaip pradėti ir kaip užbaigti pokalbį?
  • Kada yra tinkamiausias laikas grįžtamojo ryšio teikimui?
  • Kaip pasakyti, kad grįžtamasis ryšys motyvuotų ir skatintų stengtis, o ne sužlugdytų?
  • Kaip susitvarkyti su gynybinėmis reakcijomis?

Kaip tai vyks:

Seminaro metu kalbama ne tik kaip ir kada teikti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį, bet ir apie tai, kaip kitų išsakomą nuomonę ir pasiūlymus priimti pačiam. Tai yra praktinis seminaras, paremtas psichologija ir verslo vadyba, todėl jo metu ne tik klausysime, bet ir veiksime, mokysimės geriau pažinti save ir kitą, priimti grįžtamąjį ryšį ir jį teikti. Realūs pavyzdžiai ir situacijos padės Jums gautas žinias lengviau pritaikyti savo darbo aplinkoje.

Kokia visa to nauda:

  • Praktiniai patarimai, kurie pravers pokalbio su darbuotoju metu.
  • Mažesnė darbuotojų kaita.
  • Įmonės viduje augantys specialistai, žinantys įmonės poreikius ir specifiką.
  • Stipresnis vadovų autoritetas darbuotojų akyse.
  • Pagerinsite atvirą bendravimą ir santykius su darbuotojais.
  • Geresnis darbo organizavimas. Jūs tiksliai žinosite ko galima tikėtis, ką gali ir ko negali darbuotojas.
  • Darnesnis ir rezultatyvesnis kolektyvo darbas. Darbuotojai žinos ko iš jų norite.

Kam skiriama:

Įmonių arba padalinių vadovams. Personalo specialistams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su įmonės darbuotojais.

Registracija

Iš viso:

Užpildžius formą, išsiųsime Jums el. laišką su mokėjimo informacija. Užsakymas laikomas įvykdytu po apmokėjimo.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu andrius.zukauskas@asirpsichologija.lt arba tel. 860028915