EQ darbe. Emocijos kaip resursas

EQ darbe. Emocijos kaip resursas

Seminarų ciklas apie tai, kodėl norint rezultato, neužtenka būti protingam, išsilavinusiam ir darbščiam.

  • NAUJIENA
  • EQ darbe. Emocijos kaip resursas
  • INTERNETU tiesiogiai arba vaizdo įraše
  • Trijų seminarų tęstinis kursas internetu
  • 2020 m. gruodžio 7, 9 ir 11 d. nuo 18:30 iki 20:30 val.
  • Jei nespėsite į tiesioginę transliaciją, vaizdo įrašą bus galima peržiūrėti dar tris mėnesius po jų pabaigos

Vis dar ankstyvosios registracijos specialus pasiūlymas už pusę kainos - 119 €

Registruotis už specialią kainą

Seminarų ciklo pilna kaina 240 €. Seminarai PVM neapmokestinami. Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki  2020-12-01 22 val. arba šešioms vietoms. Priklausomai, kas įvyks anksčiau.

Su Nomeda Maraziene

Emocinio intelekto kompetencijų lavinimo trenerė meistrė, konsultantė, lektorė. Sertifikuota EQ trenerė meistrė (2015, Dubajus, JUA), Harvardo teisės mokyklos programos „Leadership in Negotiations“ dalyvė (JAV, 2018). 16 metų suaugusiųjų mokymo ir ugdymo patirtis.

Vienas iš būdų sustiprinti valią yra susikaupti ir valdyti išsiblaškymą, o ne leisti jam valdyti mus.
Daniel Goleman

Nuo vaikystės mus mokė, kad prestižinio universiteto diplomas ir išvystyti profesiniai gebėjimai, reiškinių ir sistemų suvokimas yra tikroji sėkmingos karjeros priežastis. Tačiau yra nevisai taip. Emocijos taip pat labai stipriai veikia mūsų darbo rezultatus. Jos gali labai padėti pasiekti išsikeltus tikslus, tačiau taip pat gali vos per minutę sugriauti visą gyvenimą ir karjerą.

Pastaruoju metu padėtis pasaulyje, šalyje, darbe, o neretai ir šeimoje kinta tokiu greičiu, neraminančių faktorių ir emocijų kaupiasi tiek daug, kad, nepakeitus savo požiūrio, gyvenimas gali tapti labai nekokybiškas ir nervingas. Negana to, šiuo metu sparčiai keičiasi ir darbų specifika. Žmonės vis rečiau dirba rutininius, mechaninius darbus, o vis dažniau sprendžia įvairias užduotis ir problemas, ieško nestandartinio požiūrio, kuria ir improvizuoja. Šiais laikais esminės darbo ir karjeros savybės – gebėjimas atpažinti, įsivardinti savo ir kitų emocijas, kurti ilgalaikius produktyvius santykius su kitais žmonėmis – bendradarbiais, klientais ar tiekėjais.

Emocinis intelektas ir yra ta visuma gebėjimų, kurių pagalba bendraujate , su jus supančiu pasauliu, suprantate savo emocijas, ir gebate išnaudoti emocijų teikiamą energiją kokybiškų sprendimų paieškai, o taip pat gebate atpažinti kitų žmonių emocijas ir jas pritaikyti

Pavyzdžiui, tuo momentu, kai suvokiame ir sau įvardijame savo emocinę būseną, įsijungia smegenų dalis, atsakinga už kalbą. O kalba tampriai susijusi su mūsų veiksmų kontrole. Vadinasi, vien tik suvokdami, ką tuo metu jaučiame, galime priimti daug labiau apgalvotus sprendimus.

Apie tai, kaip padidinti savo emocinį atsparumą, kaip veikia empatija, kaip valdyti save komunikacijoje su "sunkiais" žmonėmis ir kaip sukurti tvarius bei produktyvius darbinius santykius su vadovais ir kolegomis – šiame tęstiniame kurse internetu:

EQ darbe. Emocijos kaip resursas

Lektorė Nomeda Marazienė – emocinio intelekto kompetencijų lavinimo trenerė meistrė, konsultantė, lektorė. Sertifikuota EQ trenerė meistrė (2015, Dubajus, JUA), Harvardo teisės mokyklos programos „Leadership in Negotiations“ dalyvė (JAV, 2018). 16 metų suaugusiųjų mokymo ir ugdymo patirtis.

Ką jūs gausite?

  • Sumažės noras „kitus pataisyti“ (permesti atsakomybę už komunikacijoje degančius gaisrus kitiems).
  • Sustiprės atsakomybė už skleidžiamo emocinio turinio poveikį kitiems. Lengviau kontroliuosite save.
  • Gebėsite emocijų keliamą energiją transformuoti į rezultatą kasdienėse darbinėse situacijose.
  • Geriau save valdysite bendraudami su „sunkiais“ žmonėmis.
  • Sustiprėjusi savivoka ir savęs pažinimas bei saviugdos poreikis.
  • Susidūrę su problema imsitės veiksmų siekdami išlikti proaktyvūs ir prisiimti asmeninę atsakomybę už sprendimus.

Kaip tai vyks?

Diskusijos ir praktikos forma. Gausite ne tik žinias, bet ir išbandysite jas praktikoje ir veikime. Teorijos ir praktikos santykis – 30:70

I-as vebinaras. Emocinis atsparumas. Praktinės rekomendacijos.

  • Emocinis atsparumas: planuokime ne laiką, o savo resursus (fizinius, prasminius, mentalinius, emocinius)
  • Skolintų emocijų“, „skolinto streso“ fenomenas.
  • Kaip stiprinti savo „emocinį imunitetą“ ir nesiskolinti kitų streso bei destruktyvių emocijų?
  • Stresoholikai“: skiriamieji požymiai. Kaip pasiruošti susitikimui su „stresoholiku“ ir atsiriboti nuo jų siunčiamo streso?
  • Kaip netapti „emociniu teršalu“ ir neskolinti savo nekonstruktyvaus emocinio krūvio kitiems?
  • Sveiko optimizmo kriterijai. Optimistinis mąstymo stilius.
  • Užduotys ir pratimų pavyzdžiai saviugdai.

II-as vebinaras. Emociniai poreikiai komunikacijoje. Manipuliatyvus elgesys

  • EQ ir (ar) IQ? Pagrindiniai tarpasmeninio EQ veikimo aspektai.
  • Bazinės nuostatos, reikalingos abipusei vertei sukurti.
  • Pigmaliono ir Aureolės efektai tarpasmeninėje komunikacijoje. „Etikečių ir dvigubų standartų“ kultūros komunikacijoje priežastys, įveikos būdai.
  • Empatijos stoka komunikacijoje. Manipuliatyvaus elgesio formos savęs pažinimui ir savivokai. Pavyzdžiai.
  • Emociniai poreikiai komunikacijoje (autonomijos, pripažinimo, statuso, vaidmens, priklausymo grupei bei palaikymo ).
  • Pagrindinis principas savo veikiančių ir neveikiančių elgesio modelių komunikacijoje identifikavimui.
  • Užduotys ir pratimų pavyzdžiai saviugdai.

III-as vebinaras. Empatija – būtina sąlyga motyvuojančiam, tvariam, produktyviam santykiui sukurti.

  • Elgesio stiliai komunikacijoje: agresyvus, pasyvus, kryptingas. Skiriamieji požymiai.
  • Empatija vs. simpatija. „Empatijos donorai“. Pozityvus reiklumas komunikacijoje.
  • Kaip bendrauti su pasyvaus elgesio stiliumi linkusiais bendrauti žmonėmis? Praktinės rekomendacijos kasdienių situacijų sprendimui.
  • Kaip bendrauti su agresyviu elgesio stiliumi linkusiais bendrauti žmonėmis? Praktinės rekomendacijos kasdienių situacijų sprendimui.
  • Sunkūs“ žmonės komunikacijoje. Tipai ir savęs valdymo principai.
  • Narcisizmo požymiai. Rekomendacijos ir pratimų pavyzdžiai savęs valdymui komunikacijoje.
  • Užduotys ir pratimų pavyzdžiai saviugdai.

Kokia visa to nauda?

  • Sumažinsite galimų emocinių audrų darbe tikimybę.
  • Gebėsite atpažinti manipuliatyvias elgesio taktikas tiek savo, tiek kitų elgesyje.
  • Sustiprinsite savo gebėjimą daryti konstruktyvią įtaką bendraujant su kolegomis.
  • Pagerinsite asmeninius santykius su bendradarbiais
  • Turėsite didesnį žmonių įsitraukimą ir palaikymą organizuodami komandinį darbą.
  • Savo sprendimais ir elgesiu kursite aukštą emocinę higieną savo šeimoje, organizacijoje, bendruomenėje.

.

Registracija

Ateityje norėčiau gauti informaciją el. paštu apie kitus "Aš ir psichologija" organizuojamus mokymus

Iš viso:

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba tel. 869008008