Emocijų valdymas. Kaip kontroliuoti destruktyvias mintis ir nuotaikas.

Emocijų valdymas. Kaip kontroliuoti destruktyvias mintis ir nuotaikas.

Šešių seminarų ciklas apie tai, kaip atsikratyti nevaldomų minčių ir pakeisti jas proaktyviomis, reikalingomis ir pozityviomis.

  • Emocijų valdymas. Kaip kontroliuoti destruktyvias mintis ir nuotaikas.
  • Tiesiogiai INTERNETU
  • Arba VAIZDO ĮRAŠUS GALĖSITE PERŽIŪRĖTI 3 MĖN. po ciklo pabaigos
  • Šešių seminarų tęstinis kursas pirmadienio ir ketvirtadienio vakarais
  • 2021 m. sausio 18, 21, 25, 28, vasario 1 ir 4 d. nuo 19 iki 20.30 val.

Vėlyvoji registracija, jau prasidėjus seminarams už specialią kainą - 169 €

Vienos paskaitos kaina - 28,17 €

Registruotis už specialią kainą

Seminarų ciklo pilna kaina - 260 €.  Speciali kaina galioja ne ilgiau kaip iki trečios paskaitos pradžios 2021-01-25 19 val. arba penkiems dalyviams, priklausomai kas įvyks anksčiau.

Ne stresas mus parklupdo, o tai, kaip reaguojame į stresinius įvykius

Wayde'as Goodallas

Su Olegu Lapinu

Psichiatras, psichoterapeutas (sertifikuotas psichoanalitinis psichoterapeutas, 2002; sertifikuotas psichodramos terapeutas, 2004), pediatras, dėstytojas bei publicistas. Daugiau kaip 30 metų darbinė patirtis.
„Mintys įprasmina mūsų situaciją kaip beviltišką ar optimistišką. Ir jeigu žiūrėtume į mintis, kaip į priemones, tai mintys, kurios įprasmina mūsų atsakomybę, gydo. Mintys apie tai, kokiu būdu galėtumėme pakeisti savo situaciją, gydo. O pavyzdžiui, mintys, kad esu niekam nereikalingas ar neįdomus, sustabdo. O sustabdyti mes galime susirgti ir psichiškai, ir fiziškai“

Dažniausiai mūsų nuotaika priklauso ne nuo to, kas iš tiesų vyksta aplink mus, o nuo to, ką mes apie tai galvojame. Kartais mintys gali nuvesti iki absurdiškų variantų ir sukelti stiprias emocijas, pyktį, nerimą ar net depresiją.

Pavyzdžiui, jei stovite ilgoje eilėje parduotuvėje, galite galvoti „mano laikas dar negreitai, galima atsipalaiduoti ir ką nors nuveikti“ ir užkalbinti kitą eilėje stovintį pirkėją. Natūralu, kad jausitės ramūs ir atsipalaidavę. Tačiau galite galvoti ir taip: „Šioje parduotuvėje visiška betvarkė, jei ir toliau taip, pavėluosiu į darbą“ ir tikrai pajusite susierzinimą. Maža to, mintys gali imti plėtotis nevaldomai – „Dabar pavėluosiu į darbą ir jei tai pastebės mano vadovas, tai bus jau trečias mano pavėlavimas ir jis bus labai nepatenkintas, galiu gauti pylos ir net negauti premijos kaip aną kartą negavo Petras. O jei sugalvos ką nors atleisti? Kas tada bus pirmas kandidatas? Aš neteksiu pajamų ir turėsiu eiti į tą nekenčiamą darbą, kurį man siūlė tėvai. Ir ką tada jiems pasakysiu?“. Ir štai mes jau panikoje, pasirengę apšaukti parduotuvės kasininkę.

Žinoma, tokia minčių virtinė retai kada kyla dėl užstrigusios eilės, tačiau sudėtingesnėse ir sunkesnių sprendimų reikalaujančiose situacijose galime šimtus kartų išgyventi mažai tikėtinus scenarijus, taip sukeldami sau emocijas, tarytum viskas iš tikrųjų jau įvyko. Dažniausiai suvokiame, kokios absurdiškos tokios mintys ir iracionalūs scenarijai, tačiau sustoti negalime ir dėl to nerimas tik padidėja – „Jei tai absurdiška, kodėl aš negaliu sustoti? Aš tikrai negaliu sustoti“. Ir pradedame tikėti, kad nebegalite valdyti savo proto.

Pristatome jums šešių vakarinių seminarų ciklą apie tai, ką reikia daryti, kad jūsų nuotaika nebūtų priklausoma nuo įsitikinimų, atminties ir baimių šešėlių, o paklustų jūsų protui.

Emocijų valdymas. Kaip kontroliuoti destruktyvias mintis ir nuotaikas.

Lektorius Olegas Lapinas – psichiatras, psichoterapeutas (sertifikuotas psichoanalitinis psichoterapeutas, 2002; sertifikuotas psichodramos terapeutas, 2004), pediatras, dėstytojas bei publicistas. Daugiau kaip 30 metų darbinė patirtis.

Apie ką visa tai:

Kaip atpažinti mintis, nuotaikas, elgesį ir fizines reakcijas tiek nesvarbiose,
tiek svarbiose gyvenimo situacijose. Išmoksite tikrinti įvairių kasdien jus užplūstančių minčių reikšmes ir naudingumą, keisti prie disfunkcinių minčių, elgesio būdų ar santykių su žmonėmis jus prirakinusius mąstymo modelius. Be to, sužinosite, kaip keisti gyvenimą, jei mintys neduoda ramybės ir verčia įveikti įsisenėjusias problemas.

Kokia visa to nauda

• Imsite geriau miegoti ir taps lengviau užmigti
• Jus dažniau apims vidinė ramybė
• Padidės jūsų emocinis intelektas, galėsite ramiau ir racionaliau galvoti apie kylančias problemas
• Pagerės atmintis ir koncentracija – natūralu, kad gebant nukreipti mintis tinkama kryptimi, susikaupti ties kokrečiu darbu pasidaro lengviau

Kodėl šis kursas

Niekas neatsitinka šiaip sau, jūsų nerimas, nuolatinė baimė, liūdesys, depresija, perdėm dažnas pyktis, įkyrus kaltės jausmas irgi turi savo priežastis. Psichikos reiškiniai ir jų nuokrypiai yra daugiapriežastiniai. Vadinasi, tik galimų priežasčių sąsajų suvokimas priartins jus prie geresnio savęs pažinimo, o kartu ir savęs valdymo.

Programoje:

1. Savo problemų suvokimas – mintys, nuotaikos, fizinės reakcijos, elgesys
2. Minčių ir nuotaikos ryšys
3. Minčių ir elgesio ryšys
4. Minčių ir fizinių reakcijų ryšys
5. Minčių ir aplinkos ryšys.
6. Nuotaikų atpažinimas ir įvertinimas.
7. Automatinės mintys
8. Mintys ir realybė. Kur įrodymai?
9. Subalansuotas mąstymas
10. Bandymai ir veiksmų planas

Registracija

Ateityje norėčiau gauti informaciją el. paštu apie kitus "Aš ir psichologija" organizuojamus mokymus

Iš viso:

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, arba norėtumėte gauti išankstinę sąskaitą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba tel. 869008008