Aktyvioji meditacija su Olegu Lapinu. 8 technikos.

Aktyvioji meditacija. Kaip sumažinti streso lygį ir tapti laimingesniu.

Net 8 skirtingos meditacijos technikos aktyviai savaitės pradžiai ir šviesesniam rudeniui.

  • Aktyvioji meditacija
  • Aštuonių vakarų tęstinis kursas kartą per savaitę
  • "Aš ir psichologija" lofte, Kauno 36-220, Vilnius
  • nuo 2019 m. rugsėjo 16 d.
  • Pirmadienio vakarais nuo 19:00 iki 21:00
  • Kavą, arbatą, sausainius ir šiltą sutikimą garantuojame.

Registracija baigta. Laisvų vietų nebėra.

 Registruotis už specialią kainą

Seminarų ciklo pilna kaina 400 €.

Būkite netobuli ir augantys, nes tai yra gyvenimas. Nemėginkite būti tobuli, antraip nustosite tobulėti

- Ošo

Su Olegu Lapinu

Psichiatras, psichoterapeutas (sertifikuotas psichoanalitinis psichoterapeutas, 2002; sertifikuotas psichodramos terapeutas, 2004), pediatras, dėstytojas bei publicistas. Daugiau kaip 30 metų darbinė patirtis.

Greičiau, daugiau, aukščiau, stipriau – mūsų gyvenimo tempas vis didėja, mes mušam vis naujus asmeninio efektyvumo rekordus, vertiname save pagal realizuotų projektų ir pasiektų viršūnių skaičių. Dažniausiai psichologinis ir fizinis stresas iššaukia kortizolio lygio pakilimą. Tai sutrikdo miego ritmą, sukelia depresiją ir nerimą, padidintą kraujo spaudimą, ilgalaikį nuovargį ir neproduktyvų mąstymą.

Jei visiems šiems reiškiniams ir lekiančiam gyvenimui kontroliuoti dar neišbandėte meditacijos, tai tikrai kada nors galvojote tai padaryti. Meditacija šiais laikais pripažintas psichinės higienos pratimas.

Įprasta galvoti, kad meditacijai reikia skirti specialų laiką ir aplinką, atsisėsti lotoso poza, ištiesinti nugarą, užmerkti akis ir sekti kvėpavimą. Tačiau ilgą laiką sėdėti ir nieko negalvoti labai sunku. Nesiseka „atjungti galvojimo“, „sėdėti ramiai ir nejudant“. Vis tiek lenda įkyrios mintys, iš niekur atsiranda niežuliai, nutirpsta kūnas, o ir ramybės būsena taip ir neateina. Nenuostabu, kad tokia meditacija ne tik nenuramina, bet ir išvargina. Ja užsiimti reikia papildomų valios pastangų ir ilgainiui žmonės bandymus meta.

Aktyviosios meditacijos esmė, kad nebūtina sėdėti vienoje vietoje. Galima taip pat efektyviai medituoti, užsiimant fizine bei emocine veikla. Meditacija skirta pasiekti būseną, kuomet protas išsilaisvina nuo minčių, o dėmesys sukoncentruojamas ties tuo, kas vyksta su mumis čia ir dabar. Aktyvioji meditacija prasideda fizinio aktyvumo pratimu, kuris padeda atpalaiduoti kūną ir palaipsniui išvalyti protą nuo įkyrių minčių. Žmonės, kuriems gali būti sunku nusiraminti, nurimsta judėdami. Tai pirmas žingsnis link ramybės ir tylos.

Aktyviosios meditacijos geriausia mokytis su patyrusiu specialistu, o dar geriau su psichologu, kurio visada galėsite pasiklausti kas vyksta su jumis.

Kartu su patyrusiu psichoterapeutu, psichiatru Olegu Lapinu pristatome Jums net aštuonias įvairias Aktyviosios OŠO meditacijos technikas:

Aktyvioji meditacija. Kaip sumažinti streso lygį ir tapti laimingesniu.

Lektorius Olegas Lapinas – psichiatras, psichoterapeutas (sertifikuotas psichoanalitinis psichoterapeutas, 2002; sertifikuotas psichodramos terapeutas, 2004), pediatras, dėstytojas bei publicistas. Daugiau kaip 30 metų darbinė patirtis.

Kaip tai vyks:

Šiuose užsiėmimuose teks nemažai pajudėti, taigi atvykite su tam pritaikytais drabužiais. Jei turite savo mylimą kilimėlį, taip pat atsineškite su savimi. Jei ne, ne bėda – paskolinsime savo. Planuojame, kad pusę valandos užims pasiruošimas, valandą meditacija ir pusvalandį aptarimas.

Meditacijos nauda:

Šiais laikais meditacijos nauda - tai ne mitai mokytojo perduodami mokiniui, o moksliškai įrodyti ir pamatuoti faktai. Šiuolaikinė psichologija ir medicina jau neginčytinai pripažįsta meditacijos naudą. Štai, ką atrado mokslininkai:

Meditacija:
- mažina streso lygį
- šalina nerimą
- pagerina emocinę savijautą
- padeda pažinti save
- pagerina dėmesį ir susikaupimą
- pagerina atmintį, tame tarpe ir brandžiame amžiuje
- pagerina santykius su kitais žmonėmis
- pagerina miegą
- mažina kraujo spaudimą
- padeda kontroliuoti skausmą

Svarbiausia, kad kiekvienas gali tai patikrinti praktikoje. Viso labo kelios savaitės praktikos išsklaidys skeptikų abejones. Tai gal vis tik verta?

Kam skiriama

Skiriame meditacijos pradedantiesiems, tiems kurie bandė ir pasirodė kiek per sunku arba tiems, kurie girdėjo ir supranta apie meditacijos naudą bei norėtų pradėti ar tiesiog pabandyti.

Su kokiomis technikomis jūs susipažinsite:

• Dinaminė
• Mandala.
• Kundalini,
• Ananda Mandala,
• Čakrinis kvėpavimas,
• Nadabrama,
• Širdies čakros meditacija,
• Čigongo- taichi

Užpildžius formą, išsiųsime Jums el. laišką su mokėjimo informacija. Užsakymas laikomas įvykdytu po apmokėjimo.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba tel. 869008008