Kas nedirba, tas nedaro klaidų. Tačiau jei vis dėlto jūsų darbuotojas suklydo ir tokiu būdu atnešė įmonei nuostolių, vadovas susiduria su dilema – atleisti ar atleisti? O galbūt tokiu atveju vadovas turėtų imtis kitokių veiksmų, kad išvengtų panašių klaidų įmonėje? Apie visa tai – vadovavimo konsultantas Saulius Jovaišas.
Naujas darbas su Aiste Mažeikiene
Praktinis seminaras. Kaip bendrauti su nepatenkintu klientu?

NAUJIENA Visos dienos seminaras „Aš ir psichologija“ studijoje, Vokiečių g. 24-14, Vilniuje 2020 metų sausio 22 dieną nuo 9 iki 16:30 val. Iš viso 8 akademinės valandos Vietų skaičius ribotas Kavą, arbatą, sausainius ir šiltą sutikimą garantuojame. Speciali pirmosios paskelbimo…
Pulsacijos. Išsivadavimas iš apatijos, beprasmybės jausmo ir depresyvios nuotaikos

Pulsacijos 10 vakarų tęstinis kursas kartą per savaitę “Aš ir psichologija” lofte, Kauno 36-220, Vilnius 2019 m. lapkričio 18, 25, gruodžio 2, 9, 16 d., 2020 m. sausio 6, 13, 20, 27 ir vasario 3 d. Pirmadienio vakarais nuo 19:00…