Kaip motyvuoti vaiką mokymuisi, sportui ar bet kokiai veiklai

Kaip motyvuoti vaiką mokymuisi, sportui ar bet kokiai veiklai

Trijų vakarų tęstinis kursas apie vieną didžiausių tėvų problemų – kaip užuot privertus, motyvuoti.

  • NAUJIENA!
  • Kaip motyvuoti vaiką? 
  • Trijų vakarų tęstinis kursas
  • Vilniuje , "Aš ir psichologija" studijoje, Vokiečių 24.
  • 2019 m. vasario 13, 20 ir 27 dienomis nuo 19:00 iki 21:00
  • Iš viso 6 valandos trečiadienio vakarais
  • Kavą, arbatą, sausainius ir šiltą sutikimą garantuojame.

Registracija baigta

 Registruotis už specialią kainą

Pilna mokymų kaina dalyvaujant mokymuose gyvai Vilniuje - 170 €.

Patikimiausias būdas gerai išauginti vaikus – tai padaryti juos laimingus.
Oscar Wilde

Su Milda Karklyte-Palevičiene

Milda Karklyte

Vaikų psichologė, šioje srityje dirbanti jau beveik 10 metų. Išsilavinimą įgijo Vytauto Didžiojo universitete, daug patirties sėmėsi tarptautinėse erdvėse iš patyrusių Australijos psichologų. Intensyviai ugdo vaikus ir paauglius, padeda jiems esant įvairioms problemoms, konsultuoja tėvelius, pedagogus, veda seminarus, užsiėmimus vaikams ir paaugliams.

Vaikas NEBENORI ko nors daryti? Ir jaučiate, kad tai ne banalus užsispyrimas. Tačiau kur problema? Nereikia būti psichologu, kad suprastum, jog tai - motyvacijos trūkumas. Bet ne visi tėvai supranta, kaip jų motyvavimas veiklai daro įtaką vaiko pasiekimams moksle, sporte ar kitoje veikloje ir svarbiausia - vaikų savijautai. Apie 80 proc. atvejų būtent motyvacijos trūkumas yra pagrindinė priežastis, kodėl vaikai ko nors nepadaro, kai su jais susitariate.

Be jokios abejonės, kiekvienas suaugęs supranta, kas yra motyvacija („Motyvacija – tai siekimas kažką veikti, pasiekti, judėti pirmyn“), tačiau labai svarbu suprasti, kad tam jog ugdytųsi vaiko vidinė motyvacija, svarbu, kad jis gautų pagalbą iš išorės . Jam nuolatos reikalingi motyvacijos šaltiniai – tėvai, artimoji aplinka, auklėtojai ir pan.

Kai vaikui ima trūkti jam suprantamos motyvacijos, tėvai pastebi, jog vaikus reikia ,,traukti“ ar versti, vis mažiau kažkas įdomu, nustoja turėti pomėgių, nesidomi aplinka, nenori mokytis, gali imti jaustis apatiški, prislėgti, prislopinti.

Kodėl taip yra? Kokiais veiksmais galime padidinti vaikų motyvaciją ir kokių reikėtų vengti, kad ji nesumažėtų?

Apie tai - tęstiniame trijų vakarų Mildos Karklytės-Palevičienės autoriniame seminarų cikle:

Kaip motyvuoti vaiką mokymuisi, sportui ar bet kokiai veiklai?

Lektorė Milda Karklytė-Palevičienė vaikų psichologė, šioje srityje dirbanti jau 11 metų. Išsilavinimą įgijo Vytauto Didžiojo universitete, daug patirties sėmėsi tarptautinėse erdvėse iš patyrusių Australijos psichologų. Intensyviai ugdo vaikus ir paauglius, padeda jiems esant įvairioms problemoms, konsultuoja tėvelius, pedagogus, veda seminarus, užsiėmimus vaikams ir paaugliams.

Apie ką visa tai:

1. Kodėl vaikai praranda motyvaciją?
2. Kaip atsiranda baimė suklysti?
3. Kaip atskirti, ar vaikui veikla tikrai neįdomi, netinkanti, ar atsisako jos dėl viduje slypinčių baimių bei netinkamų įpročių?
4. Kaip tinkamai motyvuoti vaiką, jog padėtume formuotis vidinei motyvacijai?
5. Kuo skiriasi vidinė ir išorinė motyvacija ir jų įtaka vaiko gyvenimui.

Kaip tai vyks?

Atliksime praktines užduotis, kurių metu įsijausime į vaiko poziją, matysime, kaip praktiškai taikyti žinias.
Mokymų turinys apima daug vaiko psichologijos žinių, kurios yra susistemintos ir pateiktos tėvams suprantamu būdu.
Lektorė dalinsis 11 metų darbo su vaikais patirtimi, turimomis žiniomis, o kartu pademonstruos praktines situacijas, kurios padės tėvams geriau pajausti ir pritaikyti gautą informaciją.

Ką jūs gausite

  • Teorinius ir praktinius pavyzdžius bei pagrindimą, kodėl vaiko vidinė ir išorinė motyvacija tokia svarbi jo asmenybės raidai ir gyvenimui.
  • Suprasite, kokie procesai vyksta vaiko viduje, formuojantis vidinei ir išorinei motyvacijai, ir galėsite juos veikti.
  • Praktinių žinių ir įgūdžių, kaip tinkamai motyvuoti vaiką, ir ko nereikėtų daryti, kad nesugriautumėte vaiko motyvacijos.

Kam skiriama

Tėvams, auginantiems ikimokyklinio amžiaus (1-7 m.) vaikus, tačiau gali būti naudinga ir auginantiems vyresnius (8-10m.). Gebantiems patiems prisiimti atsakomybę už savo gyvenimą ir vaikų auklėjimą, bei suprantantiems, kad jų veiksmai ir valia šiandien gali nulemti ateinančių kartų gyvenimus.

Taip pat būtų labai naudinga pedagogams ir visiems kitiems žmonėms dirbantiems su vaikais.

Dalyvių atsiliepimai iš anksčiau įvykusių Mildos mokymų

  • Pradėjome vakarais kalbėtis su vaiku apie jo dieną ir patirtus įspūdžius (mamos ir vaiko susirinkimas). Atradau įdomių vaiko savybių,sūnus vis labiau atsiveria, pasitiki, noriai bendrauja ir pasakoja apie praėjusią dieną. Naudingiausia buvo išgirsti patarimus kaip bendrauti su vaiku. Kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Ačiū už įdomų seminarų ciklą.
  • Išmokau sulaukti, pripažinti, kad vaikas gali pykti. Visus klausimus su vaiku aptarineju tik pykčiui pasibaigus. Rezultatai puikūs- visiškas susikalbėjimas!
  • Seminarų ciklą vertinu 10 balų. Naudingiausia buvo konkretūs pavyzdžiai, situacijų sprendimas pažingsniui. Seminarai padėjo lengviau suvaldyti savo pyktį, kai pyksta vaikas.
  • Buvo naudinga išgirsti praktines, gyvenimiškas tėvelių papasakotas situacijas ir galimus sprendimų būdus tais atvejais. Po seminarų vienareikšmiškai gerokai labiau atkreipiu dėmesį į savo veiksmus ir žodžius bendraudama su vaiku. Man asmeniškai buvo naudinga pamatyti ir save vaikystėje. Daug supratau, kodėl aš išaugau būtent tokia.
  • Mokymuose viskas buvo naudinga, labai patiko vaidinamos situacijos. Gautos žinios padarė teigiamą įtaką bendravimui su vaiku - po seminarų išeidavau ramesnė ir supratusi, kad einu tinkama linkme.

Užpildžius formą, išsiųsime Jums el. laišką su mokėjimo informacija. Užsakymas laikomas įvykdytu po apmokėjimo.

Kilus neaiškumams arba jei norite užsiregistruoti ne per sistemą, galite kreiptis el. paštu seminarai@asirpsichologija.lt arba tel. 869008008

Niekada nevėlu tapti gerais tėvais.